Naar welke muziek luister je nu?

Yes, eindelijk weet ik de titel en uitvoerder van één van de nummers waarbij Shazam het niet deed! (Allee, mijn vriend heeft het gevonden. :unsure: )

2 jaar te vroeg voor de sixties battle, ik had gedacht begin jaren '60 maar ik zat er zo te zien toch niet ver vanaf. Klinkt wel vernieuwend voor die tijd. Doen we ook een fifties battle? Ik heb alvast een nominatie. :unsure:

Cindy Lee - Diamond Jubilee

Eindelijk op vinyl, gedaan met bovenstaande YouTube filmpje te beluisteren want op de streaming diensten komt hij niet. Wat een album :love:

2 jaar te vroeg voor de sixties battle, ik had gedacht begin jaren '60 maar ik zat er zo te zien toch niet ver vanaf. Klinkt wel vernieuwend voor die tijd. Doen we ook een fifties battle? Ik heb alvast een nominatie. :unsure:
Yes please, zelfs als het een 50s battle tussen maar 32 nummers is.

Vet.

Yes, eindelijk weet ik de titel en uitvoerder van één van de nummers waarbij Shazam het niet deed! (Allee, mijn vriend heeft het gevonden. :unsure: )

Heerlijk nummer. Dansbaar! En voor de fifties battle denk ik meteen aan Long Tall Sally van Little Richard.

Daar dans ik mijn gat op af.

Pink Floyd - At Pompei MCMLXXII

Eerder de concertfilm al gezien en nu de cd aan het luisteren. Gewoon schitterend. Zo'n heerlijke tussenfase van Pink Floyd. Juist alle nummers waarvan ik hoopte dat ze ooit eens een deftige live-versie gingen uitbrengen. 👌

Terug
Bovenaan