Naar welke muziek luister je nu?

Een nieuw blijvertje, ontdekt in de absurde serie film What We Do in the Shadows:

Dit is dus een sixtiesnummer. Best vernieuwend. Had ik dit een paar weken geleden gekend, het was in de battle beland.

Laatst bewerkt:
Vreemd dat in de 60s battle geen enkel Pink Floyd nummer zit, akkoord hun bekendste werk is uit de jaren zeventig maar hun albums uit de jaren zestig mogen er zeker zijn.

Persoonlijke favoriet hier is Careful With That Axe, Eugene. Fenomenaal en zeker de live versie vanuit Pompeii die nu een welverdiende makeover gekregen heeft. :love:

Er bestaan veel goede albums, maar albums die "all killer no filler" garanderen zijn in mijn ogen nogal zeldzaam. Dit is zo'n voorbeeld.

Vreemd dat in de 60s battle geen enkel Pink Floyd nummer zit, akkoord hun bekendste werk is uit de jaren zeventig maar hun albums uit de jaren zestig mogen er zeker zijn.

Persoonlijke favoriet hier is Careful With That Axe, Eugene. Fenomenaal en zeker de live versie vanuit Pompeii die nu een welverdiende makeover gekregen heeft. :love:

Heerlijk album/film dat. Moest ik nog eentje kunnen nomineren voor de 60s battle had ik wel eentje van Pink Floyd gekozen: Interstellar Overdrive, Set The Controls For The Heart Of The Sun of Careful With That Axe, Eugene. De live-versie van die laatste op het album Ummagumma is ook wel goed.

Terug
Bovenaan