Naar welke muziek luister je nu?

Interessante ontdekking uit de eighties.

Topschijf!
Holy Terror is zo'n typisch voorbeeld van een band waar ik wel eens een albumbespreking van las in de Aardschok/Metal Hammer maar waar ik nooit eens iets van hoorde op een metal-radioprogramma of bij de platenboer nooit een album van ben tegengekomen.
Daarom dat ik sinds mijn hernieuwde interesse in muziek sinds een paar jaar ik me meer focus op metalreleases van het verleden dan op de nieuwe releases....

Ik moet zeggen dat ik de nieuwe Ghost eigenlijk wel heel erg sterk vind.
Met zo een uitspraak kan je bij sommigen op hoongelach rekenen. Boeit me niet, ik word gewoon heel erg blij van die muziek.
Stuk voor stuk haast perfecte nummers, prachtig geproduceerd, goed gezongen, veel tongue in cheek humor en het hele concept vind ik gewoon hilarisch. Om ook zeker geen metalband te zijn staat het album toch boordevol goeie riffs en vette solo's.

Het is puur entertainment maar wel het soort dat bij mij een glimlach op mijn smoel tovert.

Mark Pritchard & Thom Yorke - Tall Tales (album)

Enkele luisterbeurten achter de rug en er staan toch mooie dingen op. Het zal ook weer wat tijd nodig hebben om te doorgronden. De reeds uitgebracht singles vond ik al goed. Maar ook A Fake In A Faker's World en het titelnummer vind ik top.

Terug
Bovenaan