Naar welke muziek luister je nu?

En dan te bedenken dat ik Clandestino indertijd niet bovengemiddeld vond
:crazy: :crazy:

Ha, leuk hier ook eens een track van een album te zien dat ik ooit een hele periode kapotgedraaid heb. Clandestino en Desaparecido kende ik op den duur vanbuiten.. :unsure: Ik denk dat het mijn kennismaking met wereldmuziek is geweest. Veel van mijn "blijvers" hebben ook wereldmuziekinvloeden, dus vreemd is dat niet.
Me Gustas Tu kwam uit toen ik nog een kind was en ik vond het destijds een erg leuk nummer. Veel jaren later ontdekte ik dan dit album en draaide het dagelijks tot het stopte. Het bleef zo, maar nu dit hier wordt gepost is het nog eens het moment om dit weer te draaien en te zien hoe het nu is. :unsure:

Ik merk dat ik veel meer skip dan toen en vind zijn stem irritanter, maar de sweet summervibes blijven en het is interessant om er nog eens naar te luisteren. Er zijn maar weinig albums die mij zo aan Latijns-Amerika doen denken als dit (al komt Chico Science & Nação Zumbi - Lama Ao Caos daar ook wel heel erg in de buurt).
Ik denk dat Mama Call nu ook mijn favoriet is, het nummer met de minste toeters en bellen. De rest... Ik weet het niet zo goed. De titletrack misschien en Mentira. Heerlijk deuntje, maar het bijna constant herhalen van dat woord wordt wel wat irritant op den duur.

Alleen al voor het geraffineerde Soledad, van de organische intro tot de wegstervende blazers in de outtro, ben ik de man alvast 'eeuwig' muzikaal dankbaar

:music:

00:00:00 Daedric - Alchemy (SWARM Remix) [Instrumental]
00:04:03 HIGHSOCIETY & Coping Method - OBS0LETE
00:07:18 The Anix & Daedric - Spit You Out (Instrumental)
00:11:15 Void Chapter - The Sky is Falling (Instrumental)
00:16:23 HIGHSOCIETY - Voices (Instrumental)
00:23:19 HIGHSOCIETY - Post-Humanity (Instrumental)
00:30:43 HIGHSOCIETY & Micah Martin - Voices
00:37:34 Void Chapter - Diabolic (HIGHSOCIETY Remix) (Instrumental)
00:44:02 Kodeseven - Macropunk
00:51:12 Celldweller - Fadeaway (Void Chapter Remix)
00:59:59 Daedric - Alchemy (SWARM Remix) [Instrumental]
01:04:05 HIGHSOCIETY & Coping Method - OBS0LETE
01:07:20 The Anix & Daedric - Spit You Out (Instrumental)
01:11:18 Void Chapter - The Sky is Falling (Instrumental)
01:16:25 HIGHSOCIETY - Voices (Instrumental
01:23:21 HIGHSOCIETY - Post-Humanity (Instrumental)
01:30:45 HIGHSOCIETY & Micah Martin - Voices
01:37:37 Void Chapter - Diabolic (HIGHSOCIETY Remix) (Instrumental)
01:44:04 Kodeseven - Macropunk
01:51:15 Celldweller - Fadeaway (Void Chapter Remix)

Terug
Bovenaan