Bloody Gore
Member
Zo is nog vroeg . een plaat draaien (ja plaatjes draaien zoals in de vroegere 9leven) straks mijn vlucht naar de VS om drie weken het team rond Aborted te versterken tijdens hun tour .
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Zeker The Rover bijvoorbeeld, een nummer waarvan ik niet begrijp waarom dat niet veel meer succes had. In My Time Of Dying dat met zijn 11 minuten minder lang lijkt te duren dan Kashmir. Trampled Under Foot dat funky as hell is. En dan is er nog Night Flight, Boogie With Stu...Ook mijn favoriete Led Zep, dicht gevolgd door Houses of the Holy. En te zeggen dat de helft ervan bestaat uit outtakes en restjes van andere albums. Oorspronkelijk ging het een conventioneel album zijn met 8 nummers op maar de nieuwe nummers waren te lang om op één LP te krijgen, waardoor ze dan maar besloten er een dubbel LP van te maken met wat songs die ze nog hadden rond slingeren.Led Zeppelin - Physical Graffiti (album)
Vroeger keek ik hier altijd naar als het pompeuze, bombastische album van Led Zeppelin. Maar tijd brengt raad en nu zie ik het gewoon als een collectie steengoede nummers. Enkel Kashmir gaat voor mij wat te lang door en was op voorhand eigenlijk verne*kt omdat ik Come With Me van Diddy & Jimmy Page van Godzilla vroeger het eerst had gehoord. Maar de rest is. Zeker The Rover bijvoorbeeld, een nummer waarvan ik niet begrijp waarom dat niet veel meer succes had. In My Time Of Dying dat met zijn 11 minuten minder lang lijkt te duren dan Kashmir. Trampled Under Foot dat funky as hell is. En dan is er nog Night Flight, Boogie With Stu...
Samen met hun eerste 2 albums mijn favoriet van hun.
In My Time of Dying

Goed gemikt om te luisteren.Led Zeppelin - Physical Graffiti (album)
Vroeger keek ik hier altijd naar als het pompeuze, bombastische album van Led Zeppelin. Maar tijd brengt raad en nu zie ik het gewoon als een collectie steengoede nummers. Enkel Kashmir gaat voor mij wat te lang door en was op voorhand eigenlijk verne*kt omdat ik Come With Me van Diddy & Jimmy Page van Godzilla vroeger het eerst had gehoord. Maar de rest is. Zeker The Rover bijvoorbeeld, een nummer waarvan ik niet begrijp waarom dat niet veel meer succes had. In My Time Of Dying dat met zijn 11 minuten minder lang lijkt te duren dan Kashmir. Trampled Under Foot dat funky as hell is. En dan is er nog Night Flight, Boogie With Stu...
Samen met hun eerste 2 albums mijn favoriet van hun.
.Nu je 't zegt. Straks nog eens opzetten danGoed gemikt om te luisteren.
Vandaag 50j oud het album.
.