Naar welke muziek luister je nu?

Pentagram - Lightning In A Bottle
Nog één voor op de 2025-lijst. Ik was wat sceptisch, maar het album klinkt toch beter dan gedacht. Voor zijn oude dag doet Bobby Liebling het toch nog best voortreffelijk.

Kwam deze tegen in m'n Facebook memories van in de tijd dat ik elke maand wel naar een dnb feest ging. Wat een heerlijke tijd.

Bloc Party - Silent Alarm (album)

Vandaag ondertussen 20 jaar oud. Hoe de tijd toch zo kan vliegen. Uit de hoop post-punk revival groepen die toen de kop opstak, is dit album samen met het debuut van Arctic Monkeys mij altijd bijgebleven. Jachtige nummers, met snedige riffs, goed tempo en thema's die een 17-jarig onzeker snulletje wel aanspraken. Een goeie soundtrack voor die tijd en één waar ik met veel nostalgie en plezier naar luister.

Leuke kennismaking! Beter dan bv. Amyl & The Sniffers, allee, imo hé uiteraard... :unsure:

Al heel veel van Uncle Acid gehoord, maar nooit naar geluisterd. Blij dat ik dit nu eindelijk doe, want dit is duidelijk een yes voor mij!

Wauw! :feelsgood: (@Deckard, waarschijnlijk ook weer ééntje voor jou.) Ik ben alvast in blijde verwachting voor part 2!
@Deckard Sorry. Waarschijnlijk heb je dit weer gemist omdat het een ge-edit bericht was. :unsure:

Leuke kennismaking! Beter dan bv. Amyl & The Sniffers, allee, imo hé uiteraard... :unsure:
Ik dacht, ik luister hier nog eens naar, maar nu in YouTube zelf want dan scrobbelt dat tenminste. Zie ik dat het blijkbaar van Peuk is. Die heb ik afgelopen zomer nog live gehoord (maar wel goed gehoord hoor :unsure: ).

Vanishing Twin - Ookki Gekkou @clercqie
Voor het eerst naar een heel album uit één van de battles geluisterd, en ik heb er geen spijt van. (Ik heb één nummer geskipt omdat ik de vocaleffects niet goed vond, maar dat was het.) Er zitten genoeg elementen in die mij aanspreken, dus het is door mijn selectie geraakt. :unsure: Titelnummer en * iets met Cucina * zijn tot nu toe het meest blijven hangen.

Terug
Bovenaan