Naar welke muziek luister je nu?

Heb je me al een paar keer laten horen. ;) Zeker niet slecht, wel meer een hardrock/heavy metal vibe dan stoner of psychedelic.

OT: de studioversie heeft dan toch die typische antieke klank niet zoals de opname die ik eerder postte

Een beetje zotter:
Ik heb Psalm 9 van Trouble onlangs opgezet op een lange autorit en goddamn, wat een plaat!

Ik heb Psalm 9 van Trouble onlangs opgezet op een lange autorit en goddamn, wat een plaat!
Als ik in een bui ben om ernaar te luisteren ben ik ook altijd weer vertrokken voor eventjes (en niet enkel met dat album). Blijft soms steken dat ik fan geworden ben een paar maanden voor Eric Wagner (vocalist) zou sterven. Had hem heel graag eens live gezien met The Skull (aangezien hij toen niet meer in Trouble zat).
:headshake:

à propos: heb je mijn AOTW van dit jaar eigenlijk gehoord? Daar ben ik alleen nog meer fan van geworden (vooral van een paar andere albums dan), al is dat wel iets totaal anders dan Trouble.

Als ik in een bui ben om ernaar te luisteren ben ik ook altijd weer vertrokken voor eventjes (en niet enkel met dat album). Blijft soms steken dat ik fan geworden ben een paar maanden voor Eric Wagner (vocalist) zou sterven. Had hem heel graag eens live gezien met The Skull (aangezien hij toen niet meer in Trouble zat).
:headshake:

à propos: heb je mijn AOTW van dit jaar eigenlijk gehoord? Daar ben ik alleen nog meer fan van geworden (vooral van een paar andere albums dan), al is dat wel iets totaal anders dan Trouble.
Jazeker! Ik heb alleen niet geantwoord in het topic denk ik, maar ik heb die af en toe wel opgezet.

Eloy - Ocean
Album waar ik steeds aan moet denken als ik Coral Island speel en in de oceaan ga duiken. (Hoe zou dat nu komen? :unsure: )
Eerste 2 nummers blijven magisch... :feelsgood: Spacey prog!
EDIT: ach ja, de rest eigenlijk ook :unsure:

Eloy - Dawn

Ik heb al een paar keer gedacht hen te kiezen als AOTW, maar aangezien de vocals een nogal zwaar Duits accent hebben ben ik bang dat het al verloren moeite is... :unsure: Je moet dat wel gewoon zijn.

Laatst bewerkt:

We Came As Romans... ietwat uit het oog verloren na de dood van één van hun frontmannen, maar damn, wat een prachtige ode aan hem is dit wel niet :love:

donker liedje, maar vat het zo goed samen.

Terug
Bovenaan