Bloody Gore
Member
Als ras echte West-Vlaming fan . Al van in het begin 1995 of zo .Ben jij een zodanige fan van Aborted dat je hun webshop deelt in je sig? Of ben je undercover Sven?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ras echte West-Vlaming fan . Al van in het begin 1995 of zo .Ben jij een zodanige fan van Aborted dat je hun webshop deelt in je sig? Of ben je undercover Sven?![]()
Ik heb Psalm 9 van Trouble onlangs opgezet op een lange autorit en goddamn, wat een plaat!Heb je me al een paar keer laten horen.Zeker niet slecht, wel meer een hardrock/heavy metal vibe dan stoner of psychedelic.
OT: de studioversie heeft dan toch die typische antieke klank niet zoals de opname die ik eerder postte
Een beetje zotter:
Als ik in een bui ben om ernaar te luisteren ben ik ook altijd weer vertrokken voor eventjes (en niet enkel met dat album). Blijft soms steken dat ik fan geworden ben een paar maanden voor Eric Wagner (vocalist) zou sterven. Had hem heel graag eens live gezien met The Skull (aangezien hij toen niet meer in Trouble zat).Ik heb Psalm 9 van Trouble onlangs opgezet op een lange autorit en goddamn, wat een plaat!

Jazeker! Ik heb alleen niet geantwoord in het topic denk ik, maar ik heb die af en toe wel opgezet.Als ik in een bui ben om ernaar te luisteren ben ik ook altijd weer vertrokken voor eventjes (en niet enkel met dat album). Blijft soms steken dat ik fan geworden ben een paar maanden voor Eric Wagner (vocalist) zou sterven. Had hem heel graag eens live gezien met The Skull (aangezien hij toen niet meer in Trouble zat).
à propos: heb je mijn AOTW van dit jaar eigenlijk gehoord? Daar ben ik alleen nog meer fan van geworden (vooral van een paar andere albums dan), al is dat wel iets totaal anders dan Trouble.
Eindelijk eens iemand die zich niet stoort aan de vocals?Jazeker! Ik heb alleen niet geantwoord in het topic denk ik, maar ik heb die af en toe wel opgezet.
)
Spacey prog!
Je moet dat wel gewoon zijn.Damn, ik dacht ik herken deze titel
maar ik had het origineel in gedachten.
Deze remix was.. onverwacht.. 

Nog ooit van het origineel gehoord. Bij deze dusDamn, ik dacht ik herken deze titelmaar ik had het origineel in gedachten.
Deze remix was.. onverwacht..
Het origineel van deze Braziliaanse body percussion groep
Om even in Brazilie te blijven.![]()