Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Alice In Chains vibes.
Zeker niet slecht. Vocals doen het (nog?) niet helemaal. Niet 100% mijn vibe, ik hou het bij enkele tracks.
)Geen melding gehadDeath Hawks - Sun Future Moon
Nog een interessante recente ontdekking. Opener Hey Ya Sun Ra 2 en Sea Weed zijn mijn favorieten. Vooral die tweede is echt een prachtig nummer. Ook Heed The Calling is leuk.
@Deckard , iets voor jou?
Nog eens de vraag aan de mods of de getagde user melding krijgt bij een edit?
.
)Ik hoop ze nog eens live te kunnen zien, dat is pas de moeite waard.Om - Good Is Good
Album dat ik leerde kennen dankzij AOTW. Het is zalig als dat spirituele ineens wordt weggeveegd door zware, slopende gitaren in de opener.
Toch blijven ze voor mij een band waarbij ik eerder geneigd ben er losse nummers van te draaien ipv een heel album omdat ze op den duur te langdradig voor mij worden. Het beste nummer van ze vind ik nog altijd At Giza dat ik leerde kennen dankzij @CisnerosIsStillGod zijn uiteenzetting over dit nummer op 9dinges.(Ik kan hem om de één of andere rare reden niet taggen. Ik heb nochtans geen spellingsfouten gemaakt en zijn account bestaat nog.EDIT: blijkbaar toch gelukt.)
Live moeten die idd wel de moeite zijn.Ik hoop ze nog eens live te kunnen zien, dat is pas de moeite waard.
Kan iemand mij eens een goede website aanbevelen waarop je kunt volgen waar en wanneer bands optreden? Bandsintown ken ik al, maar hun algoritme toont mij alleen dingen die mij totaal niet interesseren. Ik volg wel enkele bands, maar krijg daar nooit iets van te zien op de homepagina. Ik kan er echt geen weg mee. Hun aanbevelingen zijn ook niet accuraat. 
Al blijft dat nummer sowieso mijn favoriet.