Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, live vind ik ze toch een pak beter klinken dan studio (I know, I know). De zang vind ik zelfs beter.(EDIT 2: ok, ik had mij blijkbaar vergist. Het zijn Nederlanders, geen Belgen. Belgische vlag verwijderd. Sorry, noorderburen.)![]()
Iron Jinn - S/T
Band die we hebben gemist op Down The Hill dit jaar, en zo te horen jammer genoeg gemist!
EDIT: hmm, ok... Buiten vooral de openingstrack ennog enkele nummersdeels de tweede en derde track is het toch minder mijn ding dan ik dacht...Als het hele album was geweest zoals de openingstrack had ik het goed gevonden.![]()
De zang in de openingstrack klinkt ook goed, dat is duidelijk meer zijn stijl! Als hij echter begint te roepen klinkt hij alsof hij te veel gezopen heeft en sowieso weet ik niet of deze man de beste stem heeft an sich.
Het is absoluut een apart album en eens iets anders dan wat ik normaal gezien zou draaien, een interessante luisterbeurt ook, maar ik vind dat hij het grootste deel van het album niet kan zingen (sorry, brave man) en de meerderheid van de nummers zijn niet (genoeg) mijn ding.