Naar welke muziek luister je nu?

Plaat is mij bekend, al vind ik niet alle nummers even geweldig. Cold Hands Of Fate en de titeltrack zijn mijn favorieten, de rest vind ik eerder "mwah".
Isle Of Bones lijkt een tribute aan Witchcraft, toch hun eerste album.
EDIT: At The Mountains Of Madness is ook best goed. :unsure:
Zoals dat bij mij heel normaal is, heeft deze plaat sinds nog een paar keer luisteren al vaak in mijn hoofd gezeten, en dat zorgt dan ook voor meer luisteren.

Ik denk dat de klik er misschien toch meer begint te komen. Ik vond het an sich al zeker geen slechte plaat, maar behalve de genoemde nummers niet bijzonder genoeg om te blijven hangen. Al is het blijkbaar een groeiplaat.

Er enkel met headset naar luisteren helpt ook. (Ja /classic, I know, maar die dingen kunnen na een tijd irriteren en daarom luister ik vaak zonder. :unsure: )

Vroeger als snotneus af en toe Railroad Tycoon 2 gespeeld. Snapte absoluut de kl*ten van dat spel als 12-jarige, maar die soundtrack bleef me altijd bij.
Moest hier willekeurig aan denken en staat hier al de hele ochtend op. Ideaal voor bij het werken.

Eno mag er ook wezen hoor :p

Maar idd, grote fan van Vibert! Vorig jaar eigenlijk voor het eerst pas een serieuze "deep dive" naar gedaan na veel te lang vast te hangen aan zijn Wagon Christ en Kerrier District releases.

Om het weekend in te zetten:

The Rolling Stones - Voodoo Lounge (album)
Blur - The Ballad Of Darren (album)
David Bowie - Look At The Moon! (Live Phoenix Festival '97)

Terug
Bovenaan