clercqie
Well-known member
I feel attacked

Klinkt wel goed! Dub-garage toestanden. Zelf de laatste tijd minder thuis in garage dus waarschijnlijk kwam het daarom niet in mijn radar..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I feel attacked

Ik kan Blur wel pruimen maar heb nooit echt de klik gemaakt met de meeste van hun albums. Ik ben ook algemeen niet echt een britpop liefhebber.Blur - Blur (album)
Nadat ik uitgebreid had kennisgemaakt met hun 'Britpop-trilogie' ben ik snel daarna aan hun titelloze vijfde album begonnen. Ja, het had een beetje meer tijd nodig om er mee vertrouwd te geraken maar uiteindelijk viel dat nog mee. Soort overgangsplaat eigenlijk. Genoeg nummers die knipogen naar de vorige albums maar evenveel nummers die de sprong vooruit maken en het experiment of de lo-fi opzoeken. Favorieten zijn Death Of A Party, opener Beetlebum en Movin' On. Heel goed album uiteindelijk.
Blur - 13 (album)
Nu enkele keren de opvolger opgelegd. Het schurende van Movin' On en Country Sad Ballad Man wordt hier wat verder uitgediept alsook de beats vanop Death Of A Party. Beetje een muur waar je moeilijk door geraakt momenteel. Zullen zien wat de komende luisterbeurten brengen.
Heerlijk trouwens om Suffragette City van Bowie te herkennen in Bugman. Opener Tender en ook Coffee & Tv zijn wel mooie nummers.
Weer een band die ik al kende, en het nummer blijkbaar ook. Zeer leuk. Lang geleden dat ik het nog gehoord had.

Yeay, swingende psych!
Edgar Froese, ik dacht het al bij het horen. Yes! Kille, bangelijke synths!