Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Deckard (ik heb zeker een abonnementHet eerste album is ook niet echt mijn ding, maar degene die volgen wel (Inside en Floating, "standaard" prog).Ze gingen uiteindelijk steeds meer de "spacey" prog richting uit met inderdaad typische Pink Floyd-invloeden. Nog een goed voorbeeld hiervan is Silent Cries & Mighty Echoes; zal waarschijnlijk ook je ding zijn.
Geen opmerkingen over de stem? Wauw.![]()
) Nu pas door dat ik dat dus helemaal verkeerd gelezen had. Ik herinner me nog heel levendig The Pusher van Steppenwolf, dat ik opzette toen ik mijn trekrugzak nam en de deur van het ouderlijke huis achter me toetrok om alleen op reis te gaan naar California. De avond ervoor uiteraard nog Easy Rider bekeken. Dat gevoel van vrijheid blijf ik met dat nummer associëren, al gaan die lyrics over iets totaal anders.Pareltje van Steppenwolf, die band die zoveel meer bekendheid had verdiend dan met enkel Born To Be Wild...
nu ook eens naar Out of Exile aant luisteren, kan goed eerste keer zijn. Klinkt wel goedAudioslave - Audioslave
Audioslave - Out of Exile
Audioslave - Revelations
Audioslave is zo'n groep die ik voordien altijd beschouwde als een gefaald experiment, ondanks hun zeer sterke debuut.nu ook eens naar Out of Exile aant luisteren, kan goed eerste keer zijn. Klinkt wel goed
Orange County is zoooo goedNieuw album van Gorillaz
Inderdaad lekker nummer. Voor mij op nummer 2 van deze plaat.Orange County is zoooo goed
Al jaren geleden dat ik nog wat Omar heb gehoord.