Naar welke muziek luister je nu?

Bryan Ferry - Boys And Girls (album)

Smooth as f*ck en eigenlijk Avalon, part 2. Maar wat een topalbum toch.
 
Brian Eno - The Drop (album)
Brian Eno - Drums Between The Bells (album)
Neil Young & Crazy Horse - Broken Arrow (album)
Neil Young & Crazy Horse - Toast (album)
Darkside - Spiral (album)
Nine Inch Nails - Add Violence (ep)
 
( Kwijlend sporten met al die luchtige geklede grieten hier .):biglaugh:
 

Met dank aan @clercqie (denk ik). Doet me wat denken aan de ritmes van Neu!, de zang van Malcolm Mooney van Can en de jachtigheid van Gang Of Four en vroege Talking Heads in een blender gestoken. Ik heb wel wat moeite met de zang momenteel maar muzikaal is dit wel zeer interessant. Songs met vlees aan dus het zal wel nog wat luisterbeurten nodig hebben.
 

Met dank aan @clercqie (denk ik). Doet me wat denken aan de ritmes van Neu!, de zang van Malcolm Mooney van Can en de jachtigheid van Gang Of Four en vroege Talking Heads in een blender gestoken. Ik heb wel wat moeite met de zang momenteel maar muzikaal is dit wel zeer interessant. Songs met vlees aan dus het zal wel nog wat luisterbeurten nodig hebben.
Haaa zalig! Nieuw album is ook goed!

Ik heb Squid zelf ook maar leren kennen dankzij een tip van @Kid_C, maar voor mij was dat wel de revelatie van 2021. Idd heel goed ineen zittende songs, veel heel fijne details
 
Haaa zalig! Nieuw album is ook goed!

Ik heb Squid zelf ook maar leren kennen dankzij een tip van @Kid_C, maar voor mij was dat wel de revelatie van 2021. Idd heel goed ineen zittende songs, veel heel fijne details
Bij deze dan ook een shoutout naar @Kid_C. ;)

Momenteel enkel het debuut nog maar beluisterd. Maar dat is mijn autistisch kantje waardoor ik bij nieuwe bands altijd moet starten met hun debuut. :unsure:
 
Terug
Bovenaan