Naar welke muziek luister je nu?


Verdekke toch. Staat al heel de dag op. :love:
Kijk hard uit naar hun nieuw album morgen.
Het nieuwe album vind ik vrij solid eigenlijk. Pakken beter dan Like Clockwork en zeker Villains op het eerste gehoor! Maar helaas is mijn smaak wel door de jaren heen zodanig verschoven dat het allemaal maar wat braafjes klinkt. Het mist wat bite voor me. Maar zeker geen verkwist uurtje.
 
Het nieuwe album vind ik vrij solid eigenlijk. Pakken beter dan Like Clockwork en zeker Villains op het eerste gehoor! Maar helaas is mijn smaak wel door de jaren heen zodanig verschoven dat het allemaal maar wat braafjes klinkt. Het mist wat bite voor me. Maar zeker geen verkwist uurtje.
Nog maar 2 keer kunnen beluisteren. Het zal een beetje tijd vragen denk ik. In tegenstelling tot u is Like Clockwork een van mijn favorieten van hun. Van Villains ben ik ook niet de grootste fan.
 
Nog maar 2 keer kunnen beluisteren. Het zal een beetje tijd vragen denk ik. In tegenstelling tot u is Like Clockwork een van mijn favorieten van hun. Van Villains ben ik ook niet de grootste fan.
Nja ik weet niet waarom dat Clockwork nooit de klik heeft gemaakt hier. Terug, ik denk dat ik die ook altijd heel braaf heb gevonden. Kan ook te maken hebben met mijn nostalgie voor het ouder werk dat ik die hoger blijf inschatten, maar toch... Rated R, Songs for the Deaf en Lullabies to Paralyze : wat een run was dat zeg!
 
Boards Of Canada - Tomorrow's Harvest (album)
Tortoise - Tortoise (album)
David Bowie - Heathen (album)
 
Dieje Ren is hier precies al vaak gepasseerd
sterk verhaal en geniale intro + delivery, snap wel dat dit aanslaat.
diene kan beter een boek schrijven of een film maken.

OT:
 
Terug
Bovenaan