Naar welke muziek luister je nu?

Tijdens de work-out deze ochtend:



Lekker in het zonnetje iets later:


Muziekstijlen. Het is maar waar je mee bezig bent :)
 
Battles - Mirrored (album)

Laatste dagen hun debuut weer wat aan het herontdekken. En damn van het begin tot halverwege is dat echt retestrak. Rainbow valt dan nog mee maar dan zakt het voor mij wel een beetje in eigenlijk en heb ik er wat moeite mee. Tot aan Tij wat dan weer top is. Ook niet zo'n heel grote fan van die vocals.

Hierna Gloss Drop nog maar eens opnieuw gaan verkennen.
 
Nieuwe plaat van Sleep Token. Wss al één van de albums van het jaar voor mij. Nooit gedacht dat ik zou zeggen dat ik van vore hou maar here we are.

 
Daft Punk - Random Access Memories (album)

Nog eens paar keer beluisterd omwille van de tiende verjaardag. Ik zal een van de weinigen zijn maar uiteindelijk vind ik dit maar een mak, ja soms zelfs saai album. Echt slecht is dit niet en het is goed geproduceerd. Maar veel nummers kabbelen maar wat voort, lijkt me. En de gasten op het album zijn in veel gevallen ook geen meerwaarde. Contact vind ik het beste nummer op het album.
Ik snap wel waar ze heen wouden met dit album maar voor mij werkt het niet.
 
Daft Punk - Random Access Memories (album)

Nog eens paar keer beluisterd omwille van de tiende verjaardag. Ik zal een van de weinigen zijn maar uiteindelijk vind ik dit maar een mak, ja soms zelfs saai album. Echt slecht is dit niet en het is goed geproduceerd. Maar veel nummers kabbelen maar wat voort, lijkt me. En de gasten op het album zijn in veel gevallen ook geen meerwaarde. Contact vind ik het beste nummer op het album.
Ik snap wel waar ze heen wouden met dit album maar voor mij werkt het niet.
Ik heb RAM altijd een super saai album gevonden.

De Nico Jaar remake daarentegen!
 
Terug
Bovenaan