Naar welke muziek luister je nu?

You love it or you hate it.
Ik heb toch lang moeten zoeken eer ik deze aan de collectie kon toevoegen.

 
Flying Lotus - Flamagra (album)

Paar keer al opnieuw beluisterd deze maand. En vreemd genoeg begint het nu wel te klikken. Toen het uitkwam vond ik er niet veel aan tbh. Maar tijd brengt raad precies. Toch al een vooruitgang t.o.v. You're Dead imo.
 
Tangerine Dream - Tangram (album)
Battles - Mirrored (album)
King Crimson - The ConstrucKtion Of Light (album)
Tool - Lateralus (album)
Tool - 10,000 Days (album)
 
Flying Lotus - Flamagra (album)

Paar keer al opnieuw beluisterd deze maand. En vreemd genoeg begint het nu wel te klikken. Toen het uitkwam vond ik er niet veel aan tbh. Maar tijd brengt raad precies. Toch al een vooruitgang t.o.v. You're Dead imo.
Flamagra is awesome. Is voor mij de posterchild qua moderne funkalbums (yep, ik klasseer dit niet echt meer als beats/electronic). En ondertussen waarschijnlijk mijn meest beluisterde Flylo album! Mijn favoriet blijft wel Los Angeles, maar eigenlijk is quasi al zijn werk erg goed. Ik was bij release niet zo wild van You're Dead, en Cosmogramma heeft ook enige tijd nodig gehad om te groeien hier, maar die klik is ondertussen volledig gemaakt.



Iets helemaal anders:
 
Ik wist eigenlijk al op voorhand dat de meeste muzikanten van heel die scène niet de meest aangename mensen waren. Ik bedoel... Kijk gewoon naar foto's van al die bands :unsure: Maar wel blij dat Karen O er zo goed uit komt, love her. En het was toch een mooie tijd qua muziek om mee op te groeien :')

Ik denk dat ik de docu ga skippen. Het boek is 600 pagina's, niet dat die allemaal even interessant zijn maar ik heb al gelezen dat verschillende bands gewoon amper of niet aan bod komen in de twee uur durende film, zoals TV On The Radio, The National en The Walkmen... Dan hadden ze er beter een docureeks van een paar afleveringen van gemaakt.
Puur muzikaal is LCD Soundsystem de enige band in dat lijstje die geen misstappen hebben begaan in hun carrière. De rest van die scène was voor mij ook behoorlijk formatief, maar nu is het herbeluisteren soms confronterend met mijn ondertussen goed gegroeide muzikale bagage...
 
Flamagra is awesome. Is voor mij de posterchild qua moderne funkalbums (yep, ik klasseer dit niet echt meer als beats/electronic). En ondertussen waarschijnlijk mijn meest beluisterde Flylo album! Mijn favoriet blijft wel Los Angeles, maar eigenlijk is quasi al zijn werk erg goed. Ik was bij release niet zo wild van You're Dead, en Cosmogramma heeft ook enige tijd nodig gehad om te groeien hier, maar die klik is ondertussen volledig gemaakt.



Iets helemaal anders:
F*cking Pole. :love2:

Mijn favoriete FlyLo blijft toch Until The Quiet Comes. Gevolgd door Cosmogramma en Los Angeles.
 
Terug
Bovenaan