Naar welke muziek luister je nu?

Ik had een licht vermoeden ja :unsure:. Heb ze tegoei leren kennen dank zij de classic artists thread op het forum hier. Gisteren er ook nog Sabotage achter geknald. Maar dat heeft wat meer luisterbeurten nodig.
Vandaag ook nog eens Masters of Reality opgelegd om in de sfeer van de AOTW te blijven. Into the Void is idd een meesterlijke track.

En we doen verder met het riff-festijn met Boris - Pink op dit moment
 
The Smile - A Light for Attracting Attention (album, op repeat)

Wat een meesterwerk. Het is heel lang (5+ jaar) geleden dat ik zo verliefd was op een album dat net uit was.
 
Mooie neofolk om tot rust te komen na het AOTW van @BlackOccult
Klinkt heel mooi! Is dat in het Duits?

EDIT:
Eentje die @FuseTea wel kan appreciëren denk ik.
En nu deze eens fatsoenlijk beluisteren! Alvast een hippe Toccata and Fugue-intro! (Mijn favoriete klassieke muziek!) :cool: Jaja, bezwerende orgeltjes, een beetje mystiek,... Maakt zeker kans! :fingerguns_r: Coole hoes ook!

Productie is niet 100% mijn ding, maar toch nog altijd beter dan wat ik al gehoord heb. Dat vocaleffect hoefde ook niet perse (ik denk toch dat dat er is?). Vocals zijn ook niet de hele tijd mijn ding, maar al bij al is het zeker een coole, aardige plaat die ik misschien nog meer leer waarderen door hem vaker te draaien!
De tragere nummers zijn wel mijn ding denk ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat mag een beetje respectvoller over andere genres
(EDIT: verwijderd. Vond het nog steeds gepast t.o. Black om mijn - blijkbaar - te foute "grap" over haar AOTW te verwijderen, ook al is het een paar weken later. Ik had oprecht niks door en had ook totaal niet de bedoeling om haar te schofferen. Heb haar dan ook mijn oprechte excuses aangeboden per PB en ik let erop nu.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pole - 1 (album)
Darkside - Spiral (album)
Brian Eno and Rick Holland - Drums Between The Bells (album)
The Rolling Stones - Voodoo Lounge (album)
Black Sabbath - Sabotage (album)

edit: man man, Supertzar en Am I Going Insane (Radio) op Sabotage zijn wel 2 drollen hoor. Had die er af gelaten en dat album was een klein meesterwerk.
 
Laatst bewerkt:
Had die warn daarstraks echt totaal niet zien aankomen :unsure: , maar voor alle duidelijkheid was dit allesbehalve kwaad bedoeld en/of bewust! (Intussen opgelost ook. :))

OT: Witchcraft - Witchcraft (album)
 
Black Sabbath - Sabotage (album)

edit: man man, Supertzar en Am I Going Insane (Radio) op Sabotage zijn wel 2 drollen hoor. Had die er af gelaten en dat album was een klein meesterwerk.
Dit is een album dat ik minder goed ken van ze (enkel Hole In The Sky en Symptom of the Universe :love2: denk ik). Moest het ook maar eens helemaal beluisteren!
 
Place Of Skulls - With Vision :love2:

Pentagram - Sign Of The Wolf (Pentagram)
Birth Control - Gamma Ray :fingerguns_r: (IMO een aanrader voor Deep Purple-fans!)
Place of Skulls - The Black Is Never Far (album)
The Skull - The Endless Road Turns Dark
The Skull - Thy Will Be Done
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een toppertje uit de late periode van The Rolling Stones. Schitterend gebruikt ook in The Sopranos 👌.

 
Terug
Bovenaan