Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Zal mijn naam hier wijzigen naar AC/DTBestaat er ook een nobelprijs voor dt-regels naleven?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal mijn naam hier wijzigen naar AC/DTBestaat er ook een nobelprijs voor dt-regels naleven?![]()

nog leden?En is het enkel zij of komen er nog leden terug?
Zullen rehearsal tickets moeten aanbieden waarschijnlijk aan hogere prijs dan de concerten zelfEerste show, nog steeds een risico want ze moeten repeteren maar het is de beste optie.![]()
De Gallaghers komen terug maar hoe zit het met de rest van de leden van destijds? Bassist, drummer,... ?nog leden?
comment was ironisch bedoeld.De Gallaghers komen terug maar hoe zit het met de rest van de leden van destijds? Bassist, drummer,... ?
Ook gezien toen, was idd de moeite. Zelf als jonge tiener een tijd veel naar geluisterd.Ik ben verre van een grote Oasis fan maar hun passage in 2009 op Werchter staat in m'n geheugen gegrift als één van mijn favoriete optredens ooit.
Ik ben verre van een grote Oasis fan maar hun passage in 2009 op Werchter staat in m'n geheugen gegrift als één van mijn favoriete optredens ooit.
Ook gezien toen, was idd de moeite. Zelf als jonge tiener een tijd veel naar geluisterd.

Voor een centje doet een mens al veel.Zo hilarisch is dat nu ook niet. Genoeg mensen die ruzie maken en dat bijleggen jaren nadien neen?

Dat zal de datum vd aankondiging wel beïnvloeden maar het bijleggen van die ruzie zal toch vanuit de broers zelfs gekomen zijn he. Uiteraard zal er eerst naar het financiële voordeel gekeken zijn maar eens dat hoog genoeg was om de telefoon op te pakken hebben ze toch op zijn minst een verstandhouding hebben moeten opzetten.Dat de heruitgave voor de 30ste verjaardag van Definitely Maybe deze week uitkomt, zal er ook voor niks tussen zitten zeker.![]()

Ik heb de indruk dat ge geen fan zijt om een of andere reden...Eén antwoord volstaat: kan er iemand linken naar die ene geniale Oasis song uit de era Be Here Now tot Dig Out Your Soul aub