Muzieknieuws

Zouden we al kunnen gokken op hoeveel shows ze effectief gaan spelen voor ze weer vechten.

Website ligt plat ondertussen.

Laatst bewerkt:
Ik ben verre van een grote Oasis fan maar hun passage in 2009 op Werchter staat in m'n geheugen gegrift als één van mijn favoriete optredens ooit.

Qua bezetting zouden het geen founding/original members zijn maar wel Gem Archer en Chris Sharrock die ook een tijd in de band gezeten hebben.

Toch volgens de geruchten.

Ik ben verre van een grote Oasis fan maar hun passage in 2009 op Werchter staat in m'n geheugen gegrift als één van mijn favoriete optredens ooit.

Ook gezien toen, was idd de moeite. Zelf als jonge tiener een tijd veel naar geluisterd.

Ik was daar ook! Ik herinner me vooral dat ik zelden of nooit nog zo'n indrukwekkende en perfecte live sound heb gehoord. Topband.

Voor de rest uiteraard hilarisch dat ze toch opnieuw samen komen. Ik dacht toch dat ze dat 15 jaar geleden volledig hadden uitgesloten :-p

Dat de heruitgave voor de 30ste verjaardag van Definitely Maybe deze week uitkomt, zal er ook voor niks tussen zitten zeker. :sarcastic:

Dat de heruitgave voor de 30ste verjaardag van Definitely Maybe deze week uitkomt, zal er ook voor niks tussen zitten zeker. :sarcastic:
Dat zal de datum vd aankondiging wel beïnvloeden maar het bijleggen van die ruzie zal toch vanuit de broers zelfs gekomen zijn he. Uiteraard zal er eerst naar het financiële voordeel gekeken zijn maar eens dat hoog genoeg was om de telefoon op te pakken hebben ze toch op zijn minst een verstandhouding hebben moeten opzetten.

Soit, het zal mij een zorg wezen. Ik zit zaterdag klaar voor tickets en als ik er heb ga ik er mij nu eens juist geen reet van aantrekken dat het puur voor het geld is. Oasis is een van de weinige bands op mijn "moet ik nog zien" lijst die plots niet meer onmogelijk is dus als het lukt om aan tickets te geraken ga ik gewoon genieten :)

Terug
Bovenaan