PC Onderdelen MSI Ventus 3060TI - NON LHR - 2j garantie - factuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
22/05/2022 22:00

zaj

Active member
iTrader: 100% (26/26)
Algemene informatie/specificaties
MSI Ventus 3060TI - NON LHR
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Oosterzele
bieden vanaf 500€

meeneem 550€

aankoopprijs was rond de 700€.

afhalen kan in oosterzele.

factuur en garantie aanwezig van LDLC.

er is slechts enkele dagen mee gemined ( putje winter in de garage), daarna heeft die in mijn game pc gezeten en heb ik de 3080 uit mijn game pc in mining rig gestopt omdat ik toch meer op mijn ps5 zat/zit. kaart heeft nooit meer dan 45 graden gedraait in miner en in mijn game pc nooit warmer geweest dan 60.


en ja ik weet dat lhr/non lhr nu niet meer boeit. maar ik geef het toch maar even mee voor eventuele toekomstige updates. enkel LHR V2 kaarten zijn bypassed/unlocked, v3 niet :)


snipe regel van 15 min. staat ook op 2dehands en fb.
 
Mocht hij nog beschikbaar zijn, zou je even het volledige modelnummer kunnen geven?
En misschien ook wanneer je de kaart aankocht en hoelang er eventueel nog garantie is.
 
kaart is aangekoc
Mocht hij nog beschikbaar zijn, zou je even het volledige modelnummer kunnen geven?
En misschien ook wanneer je de kaart aankocht en hoelang er eventueel nog garantie is.
kaart is aangekocht 5 maart 2021 met 3 jaar garantie op. het is het kleinste model die minder slots op je mobo inneemt. was in mijn case fluisterstil en zeer aangenaam. booste ook redelijk hoog uitzichzelf. alleszins stiller dan mijn tuf 3080. ( logisch ook want verstookt veel minder power)

het is deze :


je gaat u wel moeten haasten. zaterdag komt er iemand via 2dehands om. maar mijn voorkeur gaat naar verkoop via dit forum :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan