PC Onderdelen MSi rtx 3070 gaming x trio non LHR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
08/04/2022 21:00

zaj

Active member
iTrader: 100% (26/26)
Algemene informatie/specificaties
MSi rtx 3070 gaming x trio non LHR
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Oosterzele
aangekocht op 3-3-2021 voor 829€

er is mee gemined, MAAR heeft altijd stabiel op 55 graden gedraait, undervolt en met fanspeed op 70%, dus die kaart heeft minder afgezien dan een gaming kaart waarbij voltages/belastingspieken constant op en neer gaan.

Kaart heeft nog 1 jaar garantie. mogelijks 2 , maar vind het niet meteen terug of het 2 of 3 jaar was. factuur krijg je er uiteraard bij.

bieden vanaf 750, meeneem 829€

sniper regel van 15 min.
 
voor 700 wil ik em wegdoen maar dat is het absoluut minimum. anders mine ik em wel op :). brengt nog steeds een 3€ per dag op.
 
Is dat 3€ na uw electriciteits rekening?
ik heb zonnepanelen dus mine hier al 1-2 jaar met 4 gpu's gratis( sommige kaarten op release gekocht, andere later) :)

elektriciteitskost is voor mensen zonder panelen nu 30% Van uw rendement trouwens. Maar als je die hitte goed gebruikt is het enkel in de zomer een probleem omdat je die dan niet kan omzetten in warmte. zelf zonder terugdraaiende teller is het een betere manier dan een batterij als investering om uw zelfconsumptie te verhogen en uw overproductie om te zetten in geld.


in de garage staat een 3 kaarten mining rig die mijn huis heel de winter met de verwarming uit op 18-19 graden gehouden heeft ( fans blazen richting keuken). in mijn bureau mijn desktop die 24/7 draaide en mijn 500 Liter aquarium en kamer op 20-24 graden houd. ( één van de Twee verwarming elementen uit moeten zetten omdat mijn water anders te warm werd) Ik heb hierdoor nooit de verwarming moeten opzetten tijdens mijn thuiswerkdagen. ik ben misschien 10 keer op kantoor geweest de voorbije 2 jaar, dus dat is enorm veel...

mijn gasverbruik is 30-40% gezakt tov vorige jaar en in het tussenseizoen mag de verwarming volledig uit...

dus in mijn geval mag je van die 3 euro winst gerust 4 of 5 euro maken aan huidige gasprijzen :). We zitten ook in een Bear market. ik heb nog dagen gekend dat één 3080 om en bij de 20 euro opbracht per dag. al die gpu's hebben zichzelf ondertussen al 3-4 keer terugbetaald...


Reden van verkoop is helemaal niet omdat het niet meer rendabel is, maar omdat ik wat extra cash wil om stocks te kopen met hoger groeipotentieel op korte termijn.
 
Laatst bewerkt:
ik heb zonnepanelen dus mine hier al 1-2 jaar met 4 gpu's gratis( sommige kaarten op release gekocht, andere later) :)

elektriciteitskost is voor mensen zonder panelen nu 30% Van uw rendement trouwens. Maar als je die hitte goed gebruikt is het enkel in de zomer een probleem omdat je die dan niet kan omzetten in warmte. zelf zonder terugdraaiende teller is het een betere manier dan een batterij als investering om uw zelfconsumptie te verhogen en uw overproductie om te zetten in geld.


in de garage staat een 3 kaarten mining rig die mijn huis heel de winter met de verwarming uit op 18-19 graden gehouden heeft ( fans blazen richting keuken). in mijn bureau mijn desktop die 24/7 draaide en mijn 500 Liter aquarium en kamer op 20-24 graden houd. ( één van de Twee verwarming elementen uit moeten zetten omdat mijn water anders te warm werd) Ik heb hierdoor nooit de verwarming moeten opzetten tijdens mijn thuiswerkdagen. ik ben misschien 10 keer op kantoor geweest de voorbije 2 jaar, dus dat is enorm veel...

mijn gasverbruik is 30-40% gezakt tov vorige jaar en in het tussenseizoen mag de verwarming volledig uit...

dus in mijn geval mag je van die 3 euro winst gerust 4 of 5 euro maken aan huidige gasprijzen :). We zitten ook in een Bear market. ik heb nog dagen gekend dat één 3080 om en bij de 20 euro opbracht per dag. al die gpu's hebben zichzelf ondertussen al 3-4 keer terugbetaald...


Reden van verkoop is helemaal niet omdat het niet meer rendabel is, maar omdat ik wat extra cash wil om stocks te kopen met hoger groeipotentieel op korte termijn.
Amai zeg, dat werkt dus beter dan een warmtepomp en verbruikt nog eens minder ook! Je zou het bijna gaan geloven.
 
ik heb zonnepanelen dus mine hier al 1-2 jaar met 4 gpu's gratis( sommige kaarten op release gekocht, andere later) :)

elektriciteitskost is voor mensen zonder panelen nu 30% Van uw rendement trouwens. Maar als je die hitte goed gebruikt is het enkel in de zomer een probleem omdat je die dan niet kan omzetten in warmte. zelf zonder terugdraaiende teller is het een betere manier dan een batterij als investering om uw zelfconsumptie te verhogen en uw overproductie om te zetten in geld.


in de garage staat een 3 kaarten mining rig die mijn huis heel de winter met de verwarming uit op 18-19 graden gehouden heeft ( fans blazen richting keuken). in mijn bureau mijn desktop die 24/7 draaide en mijn 500 Liter aquarium en kamer op 20-24 graden houd. ( één van de Twee verwarming elementen uit moeten zetten omdat mijn water anders te warm werd) Ik heb hierdoor nooit de verwarming moeten opzetten tijdens mijn thuiswerkdagen. ik ben misschien 10 keer op kantoor geweest de voorbije 2 jaar, dus dat is enorm veel...

mijn gasverbruik is 30-40% gezakt tov vorige jaar en in het tussenseizoen mag de verwarming volledig uit...

dus in mijn geval mag je van die 3 euro winst gerust 4 of 5 euro maken aan huidige gasprijzen :). We zitten ook in een Bear market. ik heb nog dagen gekend dat één 3080 om en bij de 20 euro opbracht per dag. al die gpu's hebben zichzelf ondertussen al 3-4 keer terugbetaald...


Reden van verkoop is helemaal niet omdat het niet meer rendabel is, maar omdat ik wat extra cash wil om stocks te kopen met hoger groeipotentieel op korte termijn.

Wauw, dan koppel ik snel mijn 3080's aan op mijn vloerverwarming, want, gratis warmte, geen elektriciteitskosten en nog eens cryptowinst erbij.
Wat is uw volgende plan om rijk te worden? Briefjes van 50 kopiëren op de inkjet van uw vader?
En dat uw gasverbruik gedaald is heeft niets te maken met uw GPU's, vorig voorjaar was ijskoud tot mei en dit jaar hadden we een zachte winter en warm voorjaar. IEDEREEN zijn gasverbruik is gedaald dit jaar, slimme!

Keep on dreaming man.
 
Wauw, dan koppel ik snel mijn 3080's aan op mijn vloerverwarming, want, gratis warmte, geen elektriciteitskosten en nog eens cryptowinst erbij.
Wat is uw volgende plan om rijk te worden? Briefjes van 50 kopiëren op de inkjet van uw vader?
En dat uw gasverbruik gedaald is heeft niets te maken met uw GPU's, vorig voorjaar was ijskoud tot mei en dit jaar hadden we een zachte winter en warm voorjaar. IEDEREEN zijn gasverbruik is gedaald dit jaar, slimme!

Keep on dreaming man.
Ooit al gehoord van klimaat correctie ? Ik hou al mijn verbruik netjes bij in software die gekoppeld is aan mijn digitale meter en deze dagelijks tot op de minuut uitleest. Zonder die klimaat correctie zit ik aan een daling van 40% . ( ongeveer zelfde als wat ze gebruiken op energie-iD)

Voor die rig hier stond zaten we met een gemiddeld gas verbruik van 21k en nu rond de 15k .

Ik heb trouwens geen plan nodig om rijk te worden . Ik heb alles al wat ik wil ;)

Idiote reacties zoals hierboven had ik wel verwacht . Ik Zeg nergens dat dit beter is dan een verwarming , maar een dikke 2000 watt aan gratis rest warmte /energie is nog altijd goedkoper dan de zuinige energie die uit een warmtepomp komt.

Basic wiskunde is moeilijk voor de gemiddelde kerel hier op het forum . Maar denk dat zelf een simpele zoals jij wel begrijpt dat 1 euro investeren en 3 euro terug krijgen + extra verwarming krijgen beter is dan 30 cent aan verwarming te betalen en niks in de plaats krijgen . ondanks dat een pomp 5-10 keer zo efficiënt kan zijn .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan