Fighter PC PS5 XBOX SWITCH Mortal Kombat 1

Gisteren eindelijk een tower van 7 floors, maar was met zo vuur dat heen en weer gaat dus heb niet altijd een brutality kunnen doen. Die grind voor die kameo's zie ik echt niet zitten eerlijk gezegd.
 
die kameos lvl is nog heel simpel , ale in dit season toch nog . omdat er een fight is die je makkelijk flawless en met brutality wint en dus veel ex krijgt en die moetje gewoon blijven herhalen.
in het land van baraka is het en de fight heet SQUAD UP
 
die kameos lvl is nog heel simpel , ale in dit season toch nog . omdat er een fight is die je makkelijk flawless en met brutality wint en dus veel ex krijgt en die moetje gewoon blijven herhalen.
in het land van baraka is het en de fight heet SQUAD UP
Zijn meerdere spots om dit te doen, zou me verwonderen moest dat niet meer gaan in volgende season.
 
ja ma nu is het wel heel makkelijk nen fight van 5 sec en klaar, en die van baraka is wel de snelste en makkelijkste van al die gene dat ik al gezien heb.
 
ja ma nu is het wel heel makkelijk nen fight van 5 sec en klaar, en die van baraka is wel de snelste en makkelijkste van al die gene dat ik al gezien heb.
Er zijn er die echt even lang duren ze ( als je max level bent ) waarbij je ook gewoon 1 hit brutality kills hebt. Blijf erbij gaat volgende season ook gaat tenzij ze beslissen om zo geen endurance fights meer in de game mode te steken, wat ik betwijfel.
 
De Titan battle is vandaag gedropt en is maar 4 dagen geldig voor hij weer vertrekt!

Tip... poison

Nu moet ik enkel nog de story keer deftig spelen en de plat is binnen.
 
Terug
Bovenaan