Fighter PC PS5 XBOX SWITCH Mortal Kombat 1

Ik heb nog een stuk zitten spelen tot in de invasion-mode en het is wel fijn, maar kga niet voor de plat gaan. Vond de story-mode heel leuk en invasion-mode is een kool koncept, maar mist net iets aan variatie om me me echt geboeid te houden. Als ik zie hoe traag uw kameo-partner levellen gaat, zinkt de moed al in men schoenen. :p
Haha true, maar ik bedoelde eerder die Dragon Quest game :p
 
Online krijg ik toch kletsen ze amai, je moet daar ook trophy halen disrespect ofzo ik weet niet direct wat je moet doen.
 
Online krijg ik toch kletsen ze amai, je moet daar ook trophy halen disrespect ofzo ik weet niet direct wat je moet doen.
3 keer pijltje naar beneden duwen snel na elkaar en dan doe je een taunt move. Als je deze kan doen zonder dat de andere je onderbreekt krijg je de trophy. Als je wilt doen we vanavond eens die KOTH trophy en kan je die taunt ook doen, ik beloof dat ik niet op je gezicht zal slaan :oi22:
 
Ik heb de LP van het spel uitgezien van TheRadBrad.
Moet zeggen dat de storyline echt wel goed is van dit spel en alles mooi aanvult.

Wat vonden jullie van de stemacteur van Shang Tsung? Ik dacht dat Liam O'brien was?
 
Ik heb de LP van het spel uitgezien van TheRadBrad.
Moet zeggen dat de storyline echt wel goed is van dit spel en alles mooi aanvult.

Wat vonden jullie van de stemacteur van Shang Tsung? Ik dacht dat Liam O'brien was?
Peak smugness, ik vond het geweldig. Misschien een beetje te cheesy, maar tis Mortal Kombat hé :D
 
3 keer pijltje naar beneden duwen snel na elkaar en dan doe je een taunt move. Als je deze kan doen zonder dat de andere je onderbreekt krijg je de trophy. Als je wilt doen we vanavond eens die KOTH trophy en kan je die taunt ook doen, ik beloof dat ik niet op je gezicht zal slaan :oi22:

Ik ben ook voorstander voor KOTH.

Maar dat komt hier precies niet echt van de grond :p.
 
3 keer pijltje naar beneden duwen snel na elkaar en dan doe je een taunt move. Als je deze kan doen zonder dat de andere je onderbreekt krijg je de trophy. Als je wilt doen we vanavond eens die KOTH trophy en kan je die taunt ook doen, ik beloof dat ik niet op je gezicht zal slaan :oi22:
Om hoe laat zouden jullie spelen ?
 
Ik heb u ooit al eens verzoek verzonden jejuke23. Ik zal zien of het mij lukt. Btw ik bak er niet veel van ze is eerder button bashen :rofl:
Idem, daarom dat ik het in een friendly match wil doen en niet online xD

Keer moeten zien naar invites/friendlist, de naam zegt me niet meteen iets.
 
Terug
Bovenaan