Fighter PC PS5 XBOX SWITCH Mortal Kombat 1

ah nice, nu ik moet wel zeggen die touch pad op de controller kan wel lastig zijn om die te aan te passen dat printplaatje da er achterzit zit er tegen geplakt.
en nog nen tip gebruik nen fatsoenlijke schroeven draaien die je daar bij krijgt is te klein en werkt ni goe
 
Had hem al hoor. Wou gewoon es met mensen van hier spelen :). En geen dank! :)
Zullen er hier sowieso wel beter zijn dan mij, dit is mijn eerste MK game en wou gewoon eens de reboot en story zien die er mij leuk uit zag samen met die invasions mode die wel tof is voor casual offline players. Online stel ik niks voor.
 
@Djack nogmaals bedankt voor de trophy, in da eerste rnoede moet mij wel ne keer laten slaan ook ook eh :rofl:

@Bunkerbudy hoe heb jij het gedaan voor die 5 mil pnt te krijgen in zo een tower ( moet je zo telkens een brutality hebben ? )
 
Die kameons naar max level halen is toch gekken werk. Ben nu al twee dagen aan het kijken voor in de gateway voor een 7 floor tower te vinden :frown:
 
ik amuseer mij met die invasion mode, oke het blijft hetzelfde wat je doet vechten tegen dezelfde enemies maar ik vind het leuk voor één of andere reden. Nithara is wel mijn favoriet :love:
Heb een vraagje, hoe doe je die brutality, is bij mij 1 keer gelukt met een uppercut bij iemand maar volgens mij was dat gewoon puur geluk.
 
ik amuseer mij met die invasion mode, oke het blijft hetzelfde wat je doet vechten tegen dezelfde enemies maar ik vind het leuk voor één of andere reden. Nithara is wel mijn favoriet :love:
Heb een vraagje, hoe doe je die brutality, is bij mij 1 keer gelukt met een uppercut bij iemand maar volgens mij was dat gewoon puur geluk.
Als zijn levensbalk bijna op is een upercut doen, dat is de klassic brutality bij alle personages.
 
Belangrijk, je moet driehoekje ingedrukt houden voor een brutality anders is het gewoon een standaard uppercut.
 
Terug
Bovenaan