Fighter PC PS5 XBOX SWITCH Mortal Kombat 1

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
mk1.png


release: 19 september 2023
genre: fighter
dev: NetherRealm Studios

Mortal Kombat 12. Met ook Jean-Claude Van Damme, ooit zélf de inspiratie voor Johnny Cage.

It’s In Our Blood!

Discover a reborn Mortal Kombat Universe created by the Fire God Liu Kang. Mortal Kombat 1 ushers in a new era of the iconic franchise with a new fighting system, game modes, and fatalities!

 
Wel een vervelende titel. Vanaf nu gaan we altijd moeten verduidelijken of we het over die van 1992 hebben of over deze. Hadden ze geen ondertitel kunnen nemen en dan van daar terug beginnen nummeren?
 
Wel een vervelende titel. Vanaf nu gaan we altijd moeten verduidelijken of we het over die van 1992 hebben of over deze. Hadden ze geen ondertitel kunnen nemen en dan van daar terug beginnen nummeren?
In feite toch ook weer niet? Mortal Kombat uit 1992 noemt toch gewoon Mortal Kombat (zonder het cijfer 1)?
 
In feite toch ook weer niet? Mortal Kombat uit 1992 noemt toch gewoon Mortal Kombat (zonder het cijfer 1)?
Op de doos wel maar ge weet zelf toch goed genoeg dat we die MK1 noemen zoals altijd in een serie met sequels. Die van 2011 heet trouwens ook gewoon Mortal Kombat zonder cijfer maar we noemen die allemaal MK9 of soms ook MK 2011. De deze wordt waarschijnlijk ook MK1 2023.
 
Ik vind die cijfers ook wel wat dwaas eerlijk gezegd....
Net zoals bij Battelfield, ook opeens 1 of X.
Ok ja ze vinden het wellicht zelf wat goofy om nu nog met een 13 aan te komen, (we all hate too many sequels. Kijk naar fast en furious).

Maar ja, ze moeten iets doen natuurlijk.

De trailer is wel best leuk, de YOUR SOUL IS MINE zin kwam meteen terug in me op als ik Shang Tsung zag.
En ja, ik ben blij dat ik de aller eerste MK in 1992 heb mogen mee maken,en de evolutie van dichtbij heb mogen mee maken.


Maar JCVD ? waar halen jullie dit? ik zie hem toch niet terug in de trailer, alsook Cage niet.
 
Pfff geen ps4 versie.
Het is dus zover.
We gaan verplicht moeten overstappen.... 😔
 
Pfff geen ps4 versie.
Het is dus zover.
We gaan verplicht moeten overstappen.... 😔
Zat er aan te komen eens die PS5 makkelijk te verkrijgen was he.
Op zich geen slechte zaak imo, dat in leven houden van een vorige versie zorgt enkel voor extra druk op developpers.
 
Maar JCVD ? waar halen jullie dit? ik zie hem toch niet terug in de trailer, alsook Cage niet.

Kombat Pack 1 leak:

  • The aforementioned Jean-Claude Van Damme Character Skin for Johnny Cage
  • Six Playable Characters:
    • Quan Chi
    • Omni-Man
    • Ermac
    • Peacemaker
    • Takeda
    • Homelander
  • Five Kameo Characters:
    • Tremor
    • Johnny Cage
    • Khameleon
    • Mavado
    • Ferra
 
Zat er aan te komen eens die PS5 makkelijk te verkrijgen was he.
Op zich geen slechte zaak imo, dat in leven houden van een vorige versie zorgt enkel voor extra druk op developpers.
Ja snap ik ergens wel, maar voor sporadische gamers zoals ik, die hooguit 1 nieuwe game per jaar kopen
is het wel ietwat balen vind ik.
Nu moet ik een nieuwe console kopen als ik MK1 zou willen spelen, maar wat dan met mijn oude console? Want daar staan zoveel savegames en addons op die ik heb gedownload.
Leuk dat de PS5 backwards compatible is, maar alles overzetten lijkt me geen sinicure...


Bovendien, zou het voor die developpers zoveel uit maken, om nog een ps4 versie uit te brengen?
 
Ja snap ik ergens wel, maar voor sporadische gamers zoals ik, die hooguit 1 nieuwe game per jaar kopen
is het wel ietwat balen vind ik.
Nu moet ik een nieuwe console kopen als ik MK1 zou willen spelen, maar wat dan met mijn oude console? Want daar staan zoveel savegames en addons op die ik heb gedownload.
Leuk dat de PS5 backwards compatible is, maar alles overzetten lijkt me geen sinicure...


Bovendien, zou het voor die developpers zoveel uit maken, om nog een ps4 versie uit te brengen?

Je kan die savegames toch overzetten via PS Plus? Heb daar eigenlijk nauwelijks problemen mee gehad bij mijn overschakeling.

Je kan natuurlijk niet verwachten dat ze games blijven ontwikkelen voor beide platformen.
 
Terug
Bovenaan