Fighter PC PS5 XBOX SWITCH Mortal Kombat 1

Ben nu zelf in afwachting van 1 de 11 aan het spelen en gewoon door de trainingmissies aan het gaan. Bij de meer geavanceerde trainingen moet je combo-cancels oefenen en met de dualsense-dpad worstel ik toch regelmatig dat ge "per ongeluk" diagonaal duwt ipv "back, forwards, x"

Ben ik de enigste die hier mee worstelt of zijn dergelijke dingen niet beter/makkelijker met de dpad van moderne xbox-controllers?

De Xbox controller is met gemak de betere om MK op te spelen, die D-pad is daarvoor beter geschikt.
 
Nog mensen die op PC spelen? Ik speel op PC met een PS5 controller via Steam, maar het lijkt precies alsof soms bij de combo's de knopen niet registreren?
Kheb het éérst op mijn ally geprobeerd en daar was het probleem ook al, zeker in die tutorial met sub-zero om een ice ball te doen je doet die combo dat het op het scherm staat ik doe die combo maar hij doet de ice ball niet, maar soms dan weer wel.
Kheb al meerdere games op pc gespeeld met dezelfde controller en daar werkte het altijd zonder problemen.
 
 
Nog mensen met probleem ik geef code in is geaccepteerd.
-mk1 pack met extra characters
-en 1 met 1250 coins

Ze staan bij mijn transactie lijst maar kan het niet downloaden en in de game gebeurt er ook niks.
Mss om dat de release morgen is ?
 
Nog mensen met probleem ik geef code in is geaccepteerd.
-mk1 pack met extra characters
-en 1 met 1250 coins

Ze staan bij mijn transactie lijst maar kan het niet downloaden en in de game gebeurt er ook niks.
Mss om dat de release morgen is ?
kdenk het, kheb ook de premium edition gekocht en de chr's die ik normaal zou moeten hebben staan nog in het grijs...en ik kan niet met hen spelen.
 
kdenk het, kheb ook de premium edition gekocht en de chr's die ik normaal zou moeten hebben staan nog in het grijs...en ik kan niet met hen spelen.
Welke chars zijn dat dan? Want enige die grijs staat is shang tsung. Tenzij het de Kameo's zijn die je bedoelt die unlocken door te spelen.
 
Terug
Bovenaan