Fighter PC PS5 XBOX SWITCH Mortal Kombat 1

Wordt dit terug een arcade fighter game ( one on one) of hoe zeggen ze dat ?
Ik ben fan van de films maar niet zo van de arcade fighter games.
Hopelijk maken ze ooit eens een andere soort game van MK. Iets RPG achtig ofzo ? Of is dat te ver gezocht voor deze franchise ? :)
 
Laat ons ook eventjes nuchter blijven bij de trailer aub.
Ok ik was ook eerst omver geblazen, vooral dat stukje van die fatality's.

Maar ik heb nogmaals de trailer van de vorige MK (de 11 dus), nogmaals bekeken.

Tja dat is eigenlijk een soortgelijke trailer dus als nu bij MK1, maar echt veel in-game elementen zitten daar niet in he (niets zelfs).

Dus ik temper toch al wat de hoop dat die fatality stukjes die we in deze nieuwste trailer zien, ook effectief er zo uit gaan zien in-game.
Voorlopig ga ik zeker nog geen PS5 hiervoor aanschaffen :D lijkt me erg voorbarig.
 
Wordt dit terug een arcade fighter game ( one on one) of hoe zeggen ze dat ?
Ik ben fan van de films maar niet zo van de arcade fighter games.
Hopelijk maken ze ooit eens een andere soort game van MK. Iets RPG achtig ofzo ? Of is dat te ver gezocht voor deze franchise ? :)
Konquest was vroeger wel leuk. Mag van mij wel terugkomen samen met de Krypt :love:
 
Wel een vervelende titel. Vanaf nu gaan we altijd moeten verduidelijken of we het over die van 1992 hebben of over deze. Hadden ze geen ondertitel kunnen nemen en dan van daar terug beginnen nummeren?
Dit is imo al een plaag sinds de next gens alles zijn gaan remaken.
 
Tekken Tag vibes.
Precies hergeschreven met Lui Kang als god en Raiden als mens.
Ja hoe komt het dat daar plotseling 3e fighter in mee doet in sommige scenes?

wel leuke knipoog die kostuums naar MK2 jaxx, mk3 stryker, mk 1 kano, classic outfits.


Wel net iets te veel combo's naar mijn zin. Maar ziet er voor de rest gelikt uit.
 
Ja hoe komt het dat daar plotseling 3e fighter in mee doet in sommige scenes?

wel leuke knipoog die kostuums naar MK2 jaxx, mk3 stryker, mk 1 kano, classic outfits.


Wel net iets te veel combo's naar mijn zin. Maar ziet er voor de rest gelikt uit.
Ik denk dat dit de story mode is.
 
Ja snap ik ergens wel, maar voor sporadische gamers zoals ik, die hooguit 1 nieuwe game per jaar kopen
is het wel ietwat balen vind ik.
Nu moet ik een nieuwe console kopen als ik MK1 zou willen spelen, maar wat dan met mijn oude console? Want daar staan zoveel savegames en addons op die ik heb gedownload.
Leuk dat de PS5 backwards compatible is, maar alles overzetten lijkt me geen sinicure...


Bovendien, zou het voor die developpers zoveel uit maken, om nog een ps4 versie uit te brengen?
Je hebt nog 2 jaar mee kunnen doen met de nieuwe generatie. Vroeger als er een nieuwe console uitkwam, kwamen de nieuwe games niet meer uit op de vorige generatie.
 
Los €25 meer voor de versie met het eerste pack dlc personages. Boycotten die handel!
 
heel moeilijk dit, mortal kombat zal toch altijd een speciale plaats hebben. Weet nog goed op vakantie op de camping van die arcadekasten van ultimate mortal kombat 3 en mortal kombat 2. Een PS5 hiervoor kopen klinkt toch aanlokkelijk.
 
Los €25 meer voor de versie met het eerste pack dlc personages. Boycotten die handel!
DLCs zijn al langer de kanker van de games van tegenwoordig... niks nieuw hier. Wel triest dat het spel nog niet eens uit is en ze al hun kombat pack aan het promoten zijn. Soit. Ge kunt ook gewoon wachten op de Komplete Edition zoals bij elke MK... of het kombat pack los kopen als't in korting staat en dat duurt meestal niet lang. Die speciale edities met de DLC erbij die zo duur zijn zijn alleen voor mensen met veel geld en weinig verstand (no offense meant voor sommige onder jullie :oi22:). Ik heb geen enkele pass, DLC of andere ooit aan de volle pot betaald. Ever.
 
Ben nu zelf in afwachting van 1 de 11 aan het spelen en gewoon door de trainingmissies aan het gaan. Bij de meer geavanceerde trainingen moet je combo-cancels oefenen en met de dualsense-dpad worstel ik toch regelmatig dat ge "per ongeluk" diagonaal duwt ipv "back, forwards, x"

Ben ik de enigste die hier mee worstelt of zijn dergelijke dingen niet beter/makkelijker met de dpad van moderne xbox-controllers?
 
Terug
Bovenaan