Bekijk wat YT video’s van de wapen die je wilt gebruiken sommige zijn best diepgaand er zal een nieuwe wereld open gaan.Is da eigenlijk iets goe? Ik ken der echt de ballen van zu, ik doe maar wa
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bekijk wat YT video’s van de wapen die je wilt gebruiken sommige zijn best diepgaand er zal een nieuwe wereld open gaan.Is da eigenlijk iets goe? Ik ken der echt de ballen van zu, ik doe maar wa
Bijna alles is goed.. op de kleine bowgun na.Is da eigenlijk iets goe? Ik ken der echt de ballen van zu, ik doe maar wa

Kga je sowieso al toevoegen, maar ''t zal nie voor vanavd zijn vrees ikBijna alles is goed.. op de kleine bowgun na.
Aan't spelen vanavond? Voeg mij in-game maar toe als ge een spastische Lance man nodig hebt
(JT79Q75E in-game code)
Tempered GM een eerste maal neer.. was toch serieus pittig hoor, al ist eerder een gevecht met de camera dan hijzelve.

Momenteel wals ik toch overal door, ik vind de LS echt veel te sterk, ik heb echt gewoon 24/7 max powerup uptime en shred gewoon door wounds. Rank 6 fights voelen vaak echt als LR en ik heb niet eens zot gear aan, gewoon goeie gems in die wapens en gewoon rak tak alles na de kloten xDIs da eigenlijk iets goe? Ik ken der echt de ballen van zu, ik doe maar wa
Hehehe dat was mijn dilemma ook in het begin dual blades of LS naast mijn insect glaive. Uiteindelijk dual blades gewoon vanwege die animatie als je op zo’n wound uwe shift knop gebruikt dat die over heel de lengte van de monster spint met de blades.Momenteel wals ik toch overal door, ik vind de LS echt veel te sterk, ik heb echt gewoon 24/7 max powerup uptime en shred gewoon door wounds. Rank 6 fights voelen vaak echt als LR en ik heb niet eens zot gear aan, gewoon goeie gems in die wapens en gewoon rak tak alles na de kloten xD

Monsters, hunten.Gisteren de story uitgespeeld (denk ik) want ik zag credits rollen op het scherm. Maar de game gaat nu gwn verder? Blijf je chapter en missies doen? Wat is de bedoeling nu?

maar hoe zie ik de hogere sterren monsters?Monsters, hunten.
De gameplayloop is vrij vanaf je de credits hebt gezien. Je kan kiezen naar believe wie wat waar je bekampt. Solo of met met mede hunters. Je build craften en preppen voor de komende title updates. World had er 5 destijds.
Morgen weten we alvast meer.
Mizu is wel al wel een leuke.
Maar ik hoop eens een handvol Chatacabra's te bekampen ofzo, die gedoopt zijn door een Congalala. Het mag wel wat wilder
Hier ook zowat op het einde. Maar nog lang niet gedaan. Een paar Hunting Horns gecraft, en nog heel wat Tempered Gore battles te doen voor endgame wapens en gear.
Je hebt nog een deel te gaan hoor, er is nog chapter 4-6 en pas na 6 komen de 7 en 8 star monsters.maar hoe zie ik de hogere sterren monsters?
Want bij Alma onder assignments heb ik alleen monsters met 3 sterren
En ook die eindbaas van de story komt die nog terug? die vond ik wel leuk.

www.humblebundle.com

Tot in april eh!Toffe eerste title update.
AT Ark. Zoh Shia non story quest mogelijk. Arena quests. Nieuwe hub. Bowling minigame. En naast Mizuni word er op het einde nog een water based Monster geteased waar een hele hoop oude rotten al lang op zitten te wachten
Ook nog een extra Capcom crossover geteased.. Okami?
Voor de PC broeders, Humble Choice heeft Wild Hearts deze maand lopen met nog een paar interessante games.
Loopt ongeveer even slecht geoptimaliseerd als Wilds.. maar ziet er mij toch een leuke "MonHun" like uit.
En Monster Hunter Generations Ultimate staat op Switch ook weer een paar dagen nog aan 10euro. Als je wat meer uitdaging wiltHumble Bundle - Log In
www.humblebundle.com
![]()
.