Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kheb em, maar fucking hell die tweede fight was opnieuw tot op het bot, weer twee keer geinstakilled en tbh echt dan ook nog eens door een combo van een paar standaard MH flaws. De eerste death in de tweede fight was mijn fout ik ontwijk iets niet en dacht dat ik save was, waar was vergeten dat monsters soms oneindig dezelfde aanval spammen en je dus geen tijd hebt om even te healen.King Xu Wu?![]()
Korter antwoord dan de rant hierboven.Owww shit? Dat wist'k nog ni.

OH MIJN F'N GOD. Kaydoh has arrived! Kan het bijna ni geloven't is besteld, morgen heb ik het...normaal
Kijk wel al enorm uit naar de story, na alles te lezen hier.

Nice. Nekeer mijn verrekijker in pro mode zette se.Ik heb er nu 3 bewaard staan, 1 silver ( big ) crown en 2 gold crowns, ene is mini da andere big. Als ge samen in een lobby gaat kan ik bv die investigation starten en kunde die samen hunten en krijgt de andere ook de Crown
Het was niet Xu Wu, irritant beestje wel, maar die ging wel vrij vlot neer zonder carten inderdaad, ik heb het overHaha kwist het. Ook serieus met afgezien.. maar uw armor wel up to date? Want ik heb zeker meer slaag gekregen als u. Ik zat gisteren precies in een hentai, ni normaal, beest heeft mij 20 minuten gemolesteerd.. maar toch ni gecart :')
Nog maar 1 keer? Dus nog niet in High Rank? xDAhh right. Ja ook 2x gecart.. cinematisch retecoole fight en de aanloop is effkes 'ow shit verhaal weet zich wat te recuperere'.. maar fight zelve.. ehh. Ook nog ma 1 keer gevochten totnutoe.. solo doe ik die al zeker nimeer![]()
Ik dacht dat ik hopeloos achter zat op iedereen daarmee xDJa maat. Ik was ni ah zwanze dagge mij ga mogen carryen ze. Is een reden da'k een wapen met een schild heb xD
Yessir! Kga het eerst zelf ies checken, wat de feel krijgen, en daarna wel zeker joinen jaOH MIJN F'N GOD. Kaydoh has arrived! Kan het bijna ni geloven
We trekken u op een handvol uurtjes door de story.. als ge wilt. Of geeft gwn maar seintje wnr het tegensteekt en ge wa verlossing wilt.

Mischien is denken wat ge het liefst hebt qua output. Non stop pressure(boog, lance, dual blades, longsword, sns) of meer op de "achtergrond" met ietwat atypische timings(hunting horn, gunlance, greatsword, hbg). Kunt heel low rank en een groot deel van high rank experimenteren ze.Ga er ook eens aan beginnen. Sinds MH release opnieuw aan PoE2 begonnen omdat ik niet kon kiezen welk wapen ik wou.
Precies elke keer ik inlog dat ik een ander wapen wil leren spelen. Ik vind dual wielden ook echt wel leuk want je krijgt uiteindelijk wel genoeg dynamische scenarios voorgeschoteld die switchen van wapens aantrekkelijk maakt.
Performance is precies wel beter geworden ondertussen
Ik heb er net een avondje hunten met Koonut op zitten, nog 2 man gezocht!! xD
Al de tijd van de wereld. Vloekt gerust maar wat op de "toegankelijke menus" en dat geweldig rubik cube design. Ik hou alvast wat tempered quests opzij voor in de toekomstYessir! Kga het eerst zelf ies checken, wat de feel krijgen, en daarna wel zeker joinen ja![]()

Vernoem het er maar bij hoor dat jullie met 3 op het verkeerde monster aan het jagen waren ook halverwege de hunt!Die gefaalde tempered Gravios quest was zonder zwans al een van mijn leukste ervaringen in het spel totnutoe. Tranen van het lachen

Goh, ik moet gewoon eens kiezen en ermee doorzetten.Mischien is denken wat ge het liefst hebt qua output. Non stop pressure(boog, lance, dual blades, longsword, sns) of meer op de "achtergrond" met ietwat atypische timings(hunting horn, gunlance, greatsword, hbg). Kunt heel low rank en een groot deel van high rank experimenteren ze.

had hetzelfde probleem in het begin, heb insect glaive en dual blades genomen.Goh, ik moet gewoon eens kiezen en ermee doorzetten.
Dual blades, hammer, Great Sword, Insect glaive, Switch axe, Charge Blade spreken mij allemaal aan. Zeker de charge blade ziet er geweldig cool uit maar denk dat ik dan eerder met dual blades/ Great Sword begin omdat dat gemakkelijk zal zijn om het spel te leren en als ik het wat gewoon ben dat ik dan naar de complexere wapens moet kijken.
Wil als ik wat verder zit en je kan de investigations nog bewaren tot dan wel wat samen doen.Zijn er al mensen die kroontjes aant hunten zijn ?
heb er nog enkele nodig.
Nu Udra S
Guardian Doshaguma S/L
Heb zelf nen stuk of 40 investigations saved met gouden kroontjes da ik zeker wel wil delen met wie me aan die laatste kroontjes helpt![]()
Ik heb nog 1 kroontje nodig nu, maar als er wat mensen zijn hier die voor plat gaan wil ik die gerust volgende week es een avond meenemen voor al die kroontjes als ze voorbij de story zitten.Wil als ik wat verder zit en je kan de investigations nog bewaren tot dan wel wat samen doen.