Monster Hunter Wilds

Gisteren de eerste avond eens gespeeld in HR en dat was echt een pak beter amai.

Gewoon al aan het aantal uren spelen weet ik genoeg, de vorige dagen was ik na een uurtje het beu en nu heb ik 3/4 uur doorgedaan.
Heel wat hunts gedaan, zowel online als solo wat quests gestart voor materials die ik nodig had als ook eens wat side quests etc.

In geen mum van tijd van HR 8 naar 15 en mij geen enkele hunt verveeld, ook een veel beter wapen nu en eindelijk transmogs!!!

De zin om er terug in te vliegen deze avond is een pak groter dan dit weekend.

Gisteren de eerste avond eens gespeeld in HR en dat was echt een pak beter amai.

Gewoon al aan het aantal uren spelen weet ik genoeg, de vorige dagen was ik na een uurtje het beu en nu heb ik 3/4 uur doorgedaan.
Heel wat hunts gedaan, zowel online als solo wat quests gestart voor materials die ik nodig had als ook eens wat side quests etc.

In geen mum van tijd van HR 8 naar 15 en mij geen enkele hunt verveeld, ook een veel beter wapen nu en eindelijk transmogs!!!

De zin om er terug in te vliegen deze avond is een pak groter dan dit weekend.

Vanaf nu gaat het super snel. Beetje side quest. Beetje material farmen en af en toe eens een member quest of SOS flare erbij nemen.

SOS joinen altijd super leuk gevonden. Komt ge alles tegen van Longswords die meer lucht raken dan een horde Doshu's en geschifte Hammer bros die op hun eentje bijna aan het golven zijn met de monsters. 4 man is op een paar quests na wel.. puur farmen in de meeste gevallen, niks uitdaging meer :p

Wat me ook opvalt, SnS is king?! Verreweg meeste wapen da'k al heb weten joinen, Longsword zit denk zelfs nog niet in de top 3 precies?

Wat me ook opvalt, SnS is king?! Verreweg meeste wapen da'k al heb weten joinen, Longsword zit denk zelfs nog niet in de top 3 precies?
hell yeah, eindelijk!!
gaat idd wel hard. heb een weakness exploit build en wounds destroyen is echt zot.

Ik switch nog steeds tussen mijn almighty Boomstick en de Switchblades.
Altijd zoveel efficienter om wounds te jagen met men switchblades. Als een spastisch knaagdier die monsters aan het open reten :p

Nog een technische performance review die Capcom terecht het vuur aan de schenen legt. IGN met goeie content zeg.. WW3 staat idd aan de voordeur.
Zou heel slecht lopen op de 5 pro, is dit al door iemand getest hier?
Hoe bolt nu deze op de standaard PS5 ?
Ook heel onderbouwd uitgelegd zodat de simpletons als mezelve er ook iets van verstaan.. DigiFoundry is mij soms wat te technisch

Laatst bewerkt:
HR29 hier na 35 uur spelen, ik speel altijd vrij traag en heb ook wel zeker al 2/3 uur gevist ahja en ik had al 3+ uur voor ik effectief beginnen spelen ben door die patch te doen van die HD textures terwijl ik niet thuis was en dat spel heel de tijd op stond :p volgens mij ingame 31 uurkes ongeveer.

HR 5 hier 19h gespeeld heb pas die black flame octopus afgemaakt. Hoe lang is die storyline want kan niet deftig exploren zolang ik daarmee bezig ben.

HR 5 hier 19h gespeeld heb pas die black flame octopus afgemaakt. Hoe lang is die storyline want kan niet deftig exploren zolang ik daarmee bezig ben.
Uurke of 10/15 maar dat is als ge echt door speelt wel. Ik heb er ook wat langer over gedaan, denk 20 ongeveer.
En nu een goeie 10/12 uur in HR van lvl8 naar 32, dus dat gaat wel veel sneller, nachtans ook nog maar begin act 5 van de 6.

Squad'm up vanavond? Nog altijd niet verder gedaan met story maar eindelijk nog eens wat tijd om deftig door te kassen. Kunnen Gentei op een uurke of 2 door de misere trekke :D

6 Story chapters, Black flame was einde chapter 2.
Je hebt nu 18 story quests gedaan en er volgen er nog 28.

Main story (low rank) eindigt na chapter 3.

6 Story chapters, Black flame was einde chapter 2.
Je hebt nu 18 story quests gedaan en er volgen er nog 28.
Ne keer chapter 3 gedaan is het wel 90% vrijheid en 10% eens een verplichte story quest.

Dus ik zou eerder zeggen dat hij er bijna is :)

Iets anders, wat vinden jullie van die Artian Weapons....?

Sinds ik er zo eentje gecraft heb en 5 keer geupgrade heb meteen heb ik gelijk nooit nog nood gehad om iets anders te craften van de gewone wapens. Ergens vind ik dit wat een waste... ik ga vaak kijken zou ik eens iets anders mee pakken, qua elemental damage, maar die 200 raw damage verschil maakt het gewoon geen discutie en ergens vind ik dat wel jammer.

HR40 nog steeds. Eens ik story pop zal het wel direct + 10 levels zijn ofzo. Nu als vanouds gewoon wat wapens en mats ah farmen. Optionele quests opt gemak ah afwerken. En ook gewoon sos en lobbies joinen.
ik ga vaak kijken zou ik eens iets anders mee pakken, qua elemental damage, maar die 200 raw damage verschil maakt het gewoon geen discutie en ergens vind ik dat wel jammer.
Ja ik had dat ook gelezen en laat ze voorlopig dus links liggen. Gaat me wat te snel. Ik probeer die regel van World(Raw is law) ook maar te laten voor wat het is want dat zuigt de fun er nogal snel uit :p

En ik counterpick ook graag per monster.

Artian zal ik waarschijnlijk andere wapens met maken, kwestie van wat variatie af te dwingen en niet direct alles tegen het plafond te peren. Non artian wapens gaan denk ook nog steeds een upgrade tree verder krijgen naar Master Rank expansion.

Voor zie wat willen optimaliseren op meer midrange rigs. Zou behoorlijk wat impact hebben.

Ahja en nog iets anders, als we elkaar willen helpen moeten we mss wat monsters in investigations bewaren als je Golden Crowns vind.

Dan kunnen we elkaar een inviten voor samen de crown te hunten. Ik heb er nu twee bewaard staan, eentje is wel een silver crown, de andere een gold crown Rathian.

Voor het eerst een Quest gefailed en mijn bakske zat echt zo goed als door men scherm, man wa een BS game met momenten.

Da monster heel de tijd afmaken, echt amper moeten healen of geraakt worden, maar dan zo fucking one hit kill attacks Zzzzzzzzz

Daar krijg ik het in elk spel van, in de main quest had ge telkens iets om te schuilen nu niet...??? gewoon sterven of te dom om info te geven wat de bedoeling is.

Da monster heel de tijd afmaken, echt amper moeten healen of geraakt worden, maar dan zo fucking one hit kill attacks Zzzzzzzzz
King Xu Wu? :D
Ahja en nog iets anders, als we elkaar willen helpen moeten we mss wat monsters in investigations bewaren als je Golden Crowns vind.

Dan kunnen we elkaar een inviten voor samen de crown te hunten. Ik heb er nu twee bewaard staan, eentje is wel een silver crown, de andere een gold crown Rathian.
Owww shit? Dat wist'k nog ni.

Terug
Bovenaan