Monster Hunter Wilds

Standard. Hou van deze serie maar altijd moeite met pre order bonussen die de gameplay loop ondermijnen. Dan koop ik nog liever een extra key voor een buddy. Of de game nog eens op een ander platform.

Ik liet gisteren de benchmark wat runnen, kreeg een score van 27k met een average van 80 fps, alles op high RT op medium. Maar terwijl de benchmark runde keek ik naar de game en voor 1 of andere manier zag de vorige MH World er toch beter uit dan de deze….? Het is niet dat Wilds er slecht uitziet, maar ik vind het nu ook geen parel.

Grafisch veel beter vind ik het ook niet maar ook niet minder dan MH world.
Ik zie wel verbeteringen mbt tot stof/rook en lichteffecten, zelfs zonder ray tracing.
Maar ik heb ondertussen nu ook wel een iets snellere pc als toen ik nog World heb gespeeld.

Gisteren te weten gekomen dat er dus "hunter awards" gaande waren. Wat een community.
Iets wat ik nieuwe spelers wel aanraad is om het spel op u eigen ritme te verkennen, want daarvoor is het echt wel opgezet. Denk meer dan ooit.

Het leuke vind ik in jolly co op observeren wat andere spelers doen en zo "au naturel" dingen mee te nemen in u spel. Maar natuurlijk combo optimalisatie is iets dat breed en diep gaat in deze games.

Als ge u spel dus snel wilt optimaliseren gade dus best wel een geweldige community aan contentmakers tegemoet. Keuze te over aan guidemakers en streamers die dus in de bovenvermelde video hun bloemetjes kregen.

Links naar de contentmakers hun YouTube.
Iemand die ik persoonlijk ook heel leuk vind om naar te kijken is Uno.
Verder voeg mij al maar toe op Steam zij die willen samen hunten
35246501
Console broeders ik hoop dat er een in-game friendlist is. Anders een steam of discord acc om lobby "id's" uit te wisselen. Iedereen ondertussen al een wapen gekozen? :)

Iedereen ondertussen al een wapen gekozen? :)
Ik was van plan om dual blade te nemen, maar in de beta wat gespeeld en die deden gelijk in monster hunter world weinig damage. Telkens 1 damage is niet leuk om te zien :lol:
Soms damage 10 das wrs een critical hit ofzo.
Ik denl dat ik gewoon de grote katana ga nemen.

De reviews komen uit

Ook de BG review staat op de frontpage:

Pre-loaded and ready!
RDT-20250224-1743331933738535180330543.png

Terug
Bovenaan