Monster Hunter Wilds

Draait gelukkig veel vlotter dan de beta maar wel al een crash gehad in minder dan een uur. :unsure:

Moeilijk kiezen welk wapen om te gebruiken alleszins.

Framerate is goed op de series X in balanced mode, maar het ziet er echt niet uit, vooral de textures zijn veel te lage resolutie.
Het ziet er amper beter uit dan MH World, gelukkig maakt de gameplay veel goed, maar toch spijtig dat ze niet in de buurt komen van de huidige standaard.

Heilige schermscheur ik dacht effe dat Raiden van MGR een cameo kreeg. Ja technisch momenteel is het gewoon.. triest. Vooral de cutscenes hier. In-game voelt het idd beter. Vanavond eens wat optimaliseren(ugh). Toch voor de hi res pack aan het gaan want ik zag net nog een PS2 tapijt voorbijvliege. Ik wou dat het een grap was.

Moeilijk kiezen welk wapen om te gebruiken alleszins.
Way of the Boomstick. Zet dmg nrs af. En als ge een homecinema hebt met me woofer, laat u buren weten dat WW3 nog niet bezig is. Geluid en pure "oomph" van de wapens en monsters is fenomenaal.

Laatst bewerkt:
Het is zelfs al fan, moeilijk te verdedigen. Maar ik vermoed dat binnen de paar weken al wel heel wat problemen van de baan zullen zijn.

Verder is er nog altijd de benchmark als referentie. Wat heb je van build?

Deze ochtend had ik enkel in de cutscenes enorm last van frame drops. Zelfs eens tot 23 gegaan. Ingame zodra de cutscene voorbij is draait het enorm goed. Veeeeeel beter dan de beta. Natuurlijk heb enkel het begin nog maar gedaan en zit aan het tweede monstertje :-)

Mijn drivers zijn up to date. En amd adrenalin software op dezelfde settings gezet als bench/beta. Vanavond wel eens wat klooien om hopelijk beter resultaat te bekomen. Maar al heel veel uiteenlopende dingen gelezen voor zowel high end amd als nvidia builds.

In-game was het hier op die textures en wat pop in na grotendeels zeker beter. Maar dat mag ook wel(Ryzen 9900x 7900xtx).

Laatst bewerkt:
Ik heb geen crashes gehad of performace issues tot ik dat high textures pack had geinstalleerd.
Erna was het niet te doen van de korte haperingen, vooral in de hubs en bij filmpjes.
Maar de advised graka memory is daarvoor 16gig en ik hem maar 12 gig op mijn graka.

Eens dat ik dat weer uitgevinkt had bij mijn dlc was alles weer ok.

HR4 na 8 uurkes spelen.Voorlopig gaat alles ook smooth in de fights. (BOW)

Btw er is weer een nieuwe nvida driver sinds gisteren.
Kweet niet of het veel veranderd voor de mensen met issues, maar voor diegene die liever updaten bij deze.

1.3 mil simultane spelers op steam ... laat ons dat eens vergelijken met een paar recente AAA games shall we ? :)

edit: voor ne keer ben ik blij dat ik op ps5pro speel, speelt heel goed en nix van performance issues

Op Pc alles smooth so far, ook cutscenes altijd 110 FPS+ speel met de ultra texture pack ook.
Na 45 min kloppen en combo's testen op die ton, toch maar eens echt beginnen spelen xD

Ik had bij fanatical de game gekocht vorige week dus ik zou pre-order bonus spul moeten krijgen lijkt mij.
Waar kan je dat kostuum claimen?

1.3 mil simultane spelers op steam ... laat ons dat eens vergelijken met een paar recente AAA games shall we ? :)

edit: voor ne keer ben ik blij dat ik op ps5pro speel, speelt heel goed en nix van performance issues
Ben wel blij dat het hier ook goed bolt op mijn ietwat oudere AMD PC ( 5600x en 6800xt ). Had de beta op pc en ps5 getest maar pc was toch in de beta staat wel beter hier.
1 crash gehad helemaal in het begin maar voor de rest bolt het wel goed hier met ~110fps. en in de drukkere gebieden ~90fps.
High res pack tegenover de normale high textures geeft precies ook weinig impact op fps, iets van een 5 frames verschil.

Voorlopig met de hammer begonnen. Boink boink is fun

Laatst bewerkt:
Ik dacht van niet. Tenzij koonut dit ondertussen al gedaan heeft maar nog niks van zien voorbij komen.

Hier dan toch gestart met het longsword.
Straks ook eens de nieuwste drivers downloaden want dit had ik nog niet gedaan.

Klein vraagje. Spelen jullie met controller of muis en keyboard ? Ik heb de beta getest met m&k en nu gestart met de ps5 controller. Maar twijfel nog een beetje.

Terug
Bovenaan