Monster Hunter Wilds

Ik weet nimeer wie die slungel rechtsachter is zonder pigment, maar dat zal ik eerder zijn.

Één enkel van Paulie zijn veroordelende vingers is al breder dan mijne rug, dus ik ben niet waardig. En @kaydoh heeft hem al geclaimed(rip Bloodborne ava).

@Bunkerbudy mag Tony zijn. Die draagt ons hopelijk tot end "END" game. Als we al zover geraken.

@Michster is Silvio, onmogelijk niet te apprecieëren warmte. Een echte rollenspeler van begin tot eind.
@Coolguy el capo, Junior Soprano. @Jersy Christopher @wolfen .. iemand moet Bobby zijn? :unsure:

Nee eum, in alle serieuziteit.
deidre.png
Ik ben Deidre. Deidre Dellic. Ik moet 5 keer per nacht opstaan om te gaan pissen en krijg hot flashes van gesmolten kaas. Maar ik smijt nog steeds een Boomstick in eender welke muile van een monster. 24/7.

Laatst bewerkt:
Ik weet nimeer wie die slungel rechtsachter is zonder pigment, maar dat zal ik eerder zijn.

Één enkel van Paulie zijn veroordelende vingers is al breder dan mijne rug, dus ik ben niet waardig. En @kaydoh heeft hem al geclaimed(rip Bloodborne ava).

En ik heb effectief de rug that comes with it 👌ik aanvaard de positie

Je vestigt veel hoop op iemand die net 2 maand zijn game handschoenen in de ring heeft gegooid xD
I believe.
Screenshot-20250227-134742-2.png

Speelt iedereen de SP eerst solo?
Gezien ze spijtig genoeg de structuur van World behouden, en u eerst het verhaal forceren met altijd eerst cutscenes te moeten bekijken(toegegeven, ik kijk er wel naar uit) zal low rank hier grotendeels solo zijn. Ook wel goed om effkes te wennen.

Vanaf High rank en daarboven zoveel mogelijk co op.

I believe.
Screenshot-20250227-134742-2.png

Gezien ze spijtig genoeg de structuur van World behouden, en u eerst het verhaal forceren met altijd eerst cutscenes te moeten bekijken(toegegeven, ik kijk er wel naar uit) zal low rank hier grotendeels solo zijn. Ook wel goed om effkes te wennen.

Vanaf High rank en daarboven zoveel mogelijk co op.
Good, doe het liever zelf ook op deze manier, toch de eerste keer.

IGN hun coverage, is voor de verandering nog eens van uitzonderlijk niveau. Top "quick" guide voor de absolute nieuwelingen. Edit: nog een paar toegevoegd.

Laatst bewerkt:
Haha ! Schitterend ! Eerste run solo maar stiekem misschien als ik het toch een beetje moeilijk zou hebben een beetje hulp 🙈🙈? Ga zowiezo met een kleine achterstand zitten wegens enorm druk weekend nondedju :-(

Haha ! Schitterend ! Eerste run solo maar stiekem misschien als ik het toch een beetje moeilijk zou hebben een beetje hulp 🙈🙈? Ga zowiezo met een kleine achterstand zitten wegens enorm druk weekend nondedju :-(
De main game is nooit heel uitdagend, en las al overal dat deze makkelijk voelt dan vorige games. Dus no wories!

uitdaging begint pas vanaf high rank, blijkbaar kan je redelijk hard door low rank gaan zonder zelfs op armor te letten

uitdaging begint pas vanaf high rank, blijkbaar kan je redelijk hard door low rank gaan zonder zelfs op armor te letten
Ja ik had ook zo iets opgevangen uit een youtube review, waar ze ook aanraden om zo snel mogelijk door de story te gaan om alles te unlocken.
Solo story zou je kunnen door zijn op pakweg 15 uurkes als je vlot door de hunts geraakt.

Zo naar de autokeuring en voor de rest van de dag vrij :clap:

Ja, is dus niet anders dan anders eigenlijk. Low rank is altijd gewoon je stapsgewijs opwarmen en de game laten kennen, wapens, armor sets en specifieke builds en setups zijn eigenlijk niet van groots belang op dat punt, ik vind het altijd wel leuk om te doen omdat ik die monsters graag kletsen zie krijgen, maar als je wat sneller wilt zijn moet je niet per se na elke hunt je gear gaan upgraden enzo.

15 uur zoals hierboven lijkt met wat overdreven en/of gerushed, langs de andere kant ga ik niet verschieten als @Hoffman morgen in eens post dat hij er al door zit xD

Wij spelen gewoon op ons gemak Tony, euhm @Bunkerbudy
Of met ocd.
Hier ook niet echt super veel tijd de eerste week. Maar ik ga deze vermoedelijk 2 jaar lang aan en af spelen dus tijd genoeg.

Nog niet kunnen checken maar volgens reddit:
Only an hour since release and there's already 930k players. Within like the first 5-10 minutes it nearly doubled MH World's 330k peak.
Wel hopen volk met crashes. Voornamelijk amd gpu's als'k de comments mag geloven..
En ik zit toch wel net met een volledige team red build zeker. Oh wel, komt goed.
Edit: zou gewoon driver related zijn. Laatste nieuwe loopt goed.

Vergeet u savegame niet manueel bij te houden. Capcom heeft denk zowel bij World als Rise op PC savegame bug gehad.

Ha. Klein beetje tijd deze ochtend moet ik nog die high texture pack downloaden ! Bijna gedaan. Stiekem heb ik hellemaal geen tijd ma ja :-) sssstt 🙈🙈

Terug
Bovenaan