Monster Hunter Wilds

PC hier, dus pas donderdag voor mij ;__;
Benieuwd of mijn 2080ti/i9900 het nog deftig gaat trekken.

Dit is hoe Hammer mains worden geboren. Way of the bonk. Het hele spel word een potje golf ⛳

Eerste keer da'k deze animatie zie(🏹), ssssssexy.

Ha. Ik hier ook wachten tot het op pc is. Daarstraks even naar fightincowboy gekeken en die speelde al wat meer zoals ik het mij voorstelde. Deze middag zag ik iemand op youtube gewoon maar wat springen en minimal dmg doen. Daardoor had ik even het gevoel van nee dit zal het niet worden. Zelf nog geen monster hunter gespeeld.

PC hier, dus pas donderdag voor mij ;__;
Benieuwd of mijn 2080ti/i9900 het nog deftig gaat trekken.

Dit is hoe Hammer mains worden geboren. Way of the bonk. Het hele spel word een potje golf ⛳

Eerste keer da'k deze animatie zie(🏹), ssssssexy.
Ik heb een stok die mij in de lucht doet vliegen en kevers afvuurt. Geen idee wat een effectieve manier is om te vechten en voor elke keer dat ik op het monster klop heb ik 3 keer per ongeluk mijn wapen gesheathed met die absurde controls en soms gloei ik rood om 1 of andere reden en er zijn vliegen die ontploffen en er zijn er die mij healen en er zijn er die god weet wat doen en die kat is constant dingen naar mij aan het roepen die ik niet begrijp.
Het heeft een halfuur geduurd om een monster dood te krijgen en ik weet niet of dat is omdat ik iets helemaal verkeerd doe of omdat dat gewoon de bedoeling is.
Ik ben geintrigeerd maar vooral zeer verward.

Ik heb een stok die mij in de lucht doet vliegen en kevers afvuurt. Geen idee wat een effectieve manier is om te vechten en voor elke keer dat ik op het monster klop heb ik 3 keer per ongeluk mijn wapen gesheathed met die absurde controls en soms gloei ik rood om 1 of andere reden en er zijn vliegen die ontploffen en er zijn er die mij healen en er zijn er die god weet wat doen en die kat is constant dingen naar mij aan het roepen die ik niet begrijp.
Het heeft een halfuur geduurd om een monster dood te krijgen en ik weet niet of dat is omdat ik iets helemaal verkeerd doe of omdat dat gewoon de bedoeling is.
Ik ben geintrigeerd maar vooral zeer verward.
je speelt met de insect glave en is toch wel een van de moeilijkere wapens :)
als dit je eerste monster hunter is, misschien wat beginnen met een veiliger wapen, longsword of sword&shield bv

Tis inderdaad wel een zeer chaotische intro, wie kan er nu al die tekst, tips en info lezen mid fight xD
Het is niet mijn eerste game, zelf niet mijn 2de, en nog had ik last met te volgen wat ik nu moest doen.

Snap al iets meer van de nieuwe LS, behalve hoe ik die finisher doe, geen idee...

Laatst bewerkt:
Yeah het begin, zelfs met al hun tutorials en overdreven expositie voor de overdaad aan items en wat nog allemaal, is gewoon kak. Maar Insect Glaive is ook wel, heh, "veel".

Enorm leuk wel wanneer het klikt. Qua hoeveelheid lagen aan mechanics misschien bij de top 3 moeilijkste wapens om met te beginnen. Zeker blijven met spelen als ge graag springt en constant wilt herpositioneren en tactisch uw lieveheersbeest als een vampier u doen boosten. Zelf nog steeds niet uit of de Lance of de Insect Glaive favo wapen is.
Het ene is een onpenetreerbare muur. Het andere de meeste de-gou-tante musketeer vlieg die kan blijven plakken rond een monster.

Arrekz gaming voor tutorials op YouTube
Half uur is volledig normaal, zeker voor het begin. Als je sneller wilt, in groep spelen. Spijtig dat ze in de beta niets van armor upgrades geven en de fashion gameplay loop ietwat ontzegt word voor nieuwe spelers.

Potverdikke... het kriebelt terug op een MH-game te spelen... Zal geen Wilds worden, maar mss in november een Switch in huis halen en beginnen met Rise :D

Potverdikke... het kriebelt terug op een MH-game te spelen... Zal geen Wilds worden, maar mss in november een Switch in huis halen en beginnen met Rise :D
Komende van World? Bekijk zeker Generations Ultimate ook eens als ge meer wilt afzien :D

The removal of hit stop..
Dit ook al opgemerkt door al redelijk wat streams te bekijken. Er ontbreekt toch wel een beetje "ooomph" bij de impact van een hoop wapens. Nog iemand opgevallen?
feedback: [https://event2.capcom.com/wilds\_obt]

Komende van World? Bekijk zeker Generations Ultimate ook eens als ge meer wilt afzien :D

Dit ook al opgemerkt door al redelijk wat streams te bekijken. Er ontbreekt toch wel een beetje "ooomph" bij de impact van een hoop wapens. Nog iemand opgevallen?
Mij niet opgevallen, maar ja.. longsword is nu niet bepaald de big heavy hitter.

Gisteren wel even tijd nodig gehad voor het spel klikte. Je wordt er echt weer gewoon ingegooid en heel veel zaken zijn anders, voelde me echt een analfabeet. Maar nadien als je dan even zelf kan rond gaan in de wereld ging het beter, men moveset wat getest en gezocht hoe alles nu weer werkte ongeveer en speelde wel vlotjes. Van de 4 monsters er 3 neergelegd gisteren, vanavond nog eens terug keren voor de wereld wat te bekijken en die 4de nog te hunten.

Is ook gewoon onwennig als je start met zo veel tools en items meteen, normaal rol je daar zo wat rustiger in nu was het meteen dat menu open 200 items en denken, eeeuhm had ik dat nu nodig of niet? Het is ook wel wennen met die open wereld en dat je quest board met je mee op jacht gaat. Ook de mount was wennen met die auto walk en de manier hoe die loopt en jij zelf gewoon stuurt en je gelijk bij een wagen moet een versnelling verhogen of verlagen etc etc.

Gameplay gewijs had ik het gevoel dat deze sneller aanvoelde, als ook met die nieuwe focus mode kan je wel beter mikken. Die weak points moet ik ook nog wat gewoon worden, ik snap dat je deze moet focussen met R1 en volgens mij staggerd het monster dan of zo iets, maar er was ook iets met meerdere weak points tegelijk raken enzo. Maar ik weet niet meer wat dat doet aangezien ze dat ook mid fight uitleggen en ik niet kan lezen en vechten tegelijk xD

Ik heb nog World gespeeld met release. Daarvoor op 3DS 4U en Generations kapot gespeeld.
PS5 komt voorlopig nog niet in huis. Maar ben wel de Switch aan het overwegen :p

Beta weapon rankings.
Screenshot-2024-10-30-15-03-33-930-com-reddit-frontpage.jpg

Mijn 2 mains ;__;
ik ga dus zeker eens de Gunlance proberen :p

@Ruigen Das uw wapen al gekozen?
Longsword tutorial

Laatst bewerkt:
Denk dat ik deze ook een kans ga geven als de beta mij goed bevalt. Is het een schande om aan de hand van die videos te zeggen dat de longsword mij momenteel het meest aanspreekt ? 🙈🙈

Denk dat ik deze ook een kans ga geven als de beta mij goed bevalt. Is het een schande om aan de hand van die videos te zeggen dat de longsword mij momenteel het meest aanspreekt ? 🙈🙈
Nope, ik ga al 3 games lang wat nieuwe wapens leren, 3 keer raden wat ik gespeeld heb in de beta xD

Longsword is gewoon nice. Enorm toegankelijk en toch een gigantische skill ceiling om naar toe te werken. En wie verzorgt er anders die tail en horn cuts?

@utred vermoedelijk al wel gevonden dat auto sheat een optie is? Zelf al compleet vergeten sinds ik World al effe niet meer heb gespeeld.

Nog wat andere tips om alles gestroomlijnd te krijgen
rip Baby Pukei Pukei.

Laatst bewerkt:
Oki oki. Dan gaan we er toch eens mee aan de slag met de beta. Ik ben benieuwd. Ik zie koonut ook op pc dus misschien kan ik stiekem wel eens hulp vragen met hints en tips 🙈

'tzal wel zijn :D
Voeg mij maar al toe.
35246501
En dat geldt voor iedereen dat wilt samen spelen.

Cross play is normaal ook aanwezig vanaf de beta voor iedereen beschikbaar is. Kunnen we teren op de skills van onze psplus broeders die tegen dan al wel pro zijn. Ik moet gewoon @utred met zijne kever bezig zien.

Veronderstel dat er in-game ook wel een friendlist zal zijn zoals de oudere games.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan