Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zal PS5 worden dan wrees ik, ik ga nog geen nieuwe PC hebben tegen dan. Is er al iets geweten of er cross play is?Trailer toont misschien al een beetje teveel.
Maar kon het toch ook niet laten.
Recommended specs zijn alvast niet van de poes..
Join Alma, your Handler, as she takes you through an introductory tour of Monster Hunter Wilds, including the game's living breathing world, the rich story and characters, hunting mechanics, and of course, the monsters!
is dat zeker? cross buy dan ook of moet je zowel kopen op pc en ps5 dan?Cross play was bevestigd. Ga toch ook nog effe wachten.. iets zegt me dat er waarschijnlijk ook een PS5pro bundle van Wilds komt..
Cross buy gaan we niet direct zien gebeuren. Cross saves misschien? Maar zou'k ook niet op rekenen.is dat zeker? cross buy dan ook of moet je zowel kopen op pc en ps5 dan?
I see you in the Wild then!Cross buy gaan we niet direct zien gebeuren. Cross saves misschien? Maar zou'k ook niet op rekenen.
Cross play is bevestigd geweest op Summer Games Fest.
De PS5 versie haalt zeer vaak niet eens 30fps volgens meerdere geruchten.Ja zal PS5 worden dan wrees ik, ik ga nog geen nieuwe PC hebben tegen dan. Is er al iets geweten of er cross play is?
Op mijn huidige pc gaat hij niet eens opstartenDe PS5 versie haalt zeer vaak niet eens 30fps volgens meerdere geruchten.

Op mijn splinternieuw high end gaming pc zal het precies ook geen vette zijn. Triestig eigenlijk.Op mijn huidige pc gaat hij niet eens opstarten![]()

Ja ik hoop dat het geen correcte info is wat betreft minimum specs. Maar gezien er nog niets van damage control is, en er al hope "outrage" posts op elk platform te vinden is, heb ik toch ook wel beetje schrik.
De PS5 versie haalt zeer vaak niet eens 30fps volgens meerdere geruchten.
cv toch denk ik? Met nen high end pc gaat die toch echt deftig draaien?Capcom heeft deze week de specs vrij gegeven...
Recommended Specs (1080p, 60fps)
Processor: Intel Core i5-11600K, Intel Core i5-12400, AMD Ryzen 5 3600X, or AMD Ryzen 5 5500
Memory: 16GB
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2070 Super, NVIDIA GeForce RTX 4060, or AMD Radeon RX 6700XT
VRAM: 8GB
Om op medium settings te spelen op 1080p met frame generation...cv toch denk ik? Met nen high end pc gaat die toch echt deftig draaien?
Op TGS werd de game gespeeld op de gewone PS5 in 60 fps.
Ah Wilds kan launchen tegen 720p @ 30fps en ik speel nog zeTis nog 5 maand, nog niet te neig panikeren
En anders ne PS5 pro eh....![]()

Ja awel dat heb ik hier en daar ook al gelezen, en blijkbaar is framegen gebruiken onder de 60fps een dikke nono..Om op medium settings te spelen op 1080p met frame generation...