Monster Hunter Wilds

Cross play was bevestigd. Ga toch ook nog effe wachten.. iets zegt me dat er waarschijnlijk ook een PS5pro bundle van Wilds komt..

Voor wie nooit een Monster Hunter heeft gespeeld, een ruim 12 minuten durende introductie.

Join Alma, your Handler, as she takes you through an introductory tour of Monster Hunter Wilds, including the game's living breathing world, the rich story and characters, hunting mechanics, and of course, the monsters!

Ja ik hoop dat het geen correcte info is wat betreft minimum specs. Maar gezien er nog niets van damage control is, en er al hope "outrage" posts op elk platform te vinden is, heb ik toch ook wel beetje schrik.

Ja ik hoop dat het geen correcte info is wat betreft minimum specs. Maar gezien er nog niets van damage control is, en er al hope "outrage" posts op elk platform te vinden is, heb ik toch ook wel beetje schrik.

Capcom heeft deze week de specs vrij gegeven...

Recommended Specs (1080p, 60fps)
Processor: Intel Core i5-11600K, Intel Core i5-12400, AMD Ryzen 5 3600X, or AMD Ryzen 5 5500
Memory: 16GB
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2070 Super, NVIDIA GeForce RTX 4060, or AMD Radeon RX 6700XT
VRAM: 8GB

Capcom heeft deze week de specs vrij gegeven...

Recommended Specs (1080p, 60fps)
Processor: Intel Core i5-11600K, Intel Core i5-12400, AMD Ryzen 5 3600X, or AMD Ryzen 5 5500
Memory: 16GB
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2070 Super, NVIDIA GeForce RTX 4060, or AMD Radeon RX 6700XT
VRAM: 8GB
cv toch denk ik? Met nen high end pc gaat die toch echt deftig draaien?

cv toch denk ik? Met nen high end pc gaat die toch echt deftig draaien?
Om op medium settings te spelen op 1080p met frame generation...

Op TGS werd de game gespeeld op de gewone PS5 in 60 fps.

Dan zullen ze ondertussen een nieuwe build hebben met 60fps performance mode met frame generation. Op SGF was er enkel een 30fps mode die constant drops had.

Laatst bewerkt:
Tis nog 5 maand, nog niet te neig panikeren :)

En anders ne PS5 pro eh.... 😂
Ah Wilds kan launchen tegen 720p @ 30fps en ik speel nog ze 😂

Maar ik zou de franchise graag zien groeien. Een nieuw Kaiju-verse etc. Paar heruitgaves van de oudere games. En een dikke foutloze launch(kuch Dragons Dogma 2 kuch) is daar wel onderdeel van.
Om op medium settings te spelen op 1080p met frame generation...
Ja awel dat heb ik hier en daar ook al gelezen, en blijkbaar is framegen gebruiken onder de 60fps een dikke nono..

Terug
Bovenaan