Monster Hunter Wilds

Nooit gespeeld, maar van vrienden wel goeie commentaar gehoord.

Net de Monster hunter rise + Sunbreak deluxe bundle edition gekocht in de ps store voor 25 euro ter voorbereiding.

Nog beschikbaar tot eind juni trouwens ipv 65 euro
Rise komt binnenkort gratis naar PS+ 🫣

+ of gamepass is vrijwel altijd enkel base game zodat ge uitbreiding wel moet kopen.

Zie dat gewicht jongens. De slaps. De pokes. Big Booms. Small Booms. All the Booms.
En dan deze "Circque Du Soleil looking Motherfucker".
Die pirouetteerd zijn schedel als een neurochirurg verdomme. Welke game doet dat nog?

Main Theme is uit. Zeer scheune.

Resterende wapen releases, met een paar zeer interessante armors. Voorlopig lijkt het erop dat ik de Insect Glaive en Hunting Horn combo zal opgaan.. al ziet het er allemaal wel enorm goed uit.

Sound design wederom een niveau hoger. Hoor die bonks bij de Hammer(wiens top een brein van een beest huist, geen zwans).
Arachnid type monsters zo goed als bevestigd bij de sexy charge blade.. of is het een mot?

Switchaxe word eveneens hevig gespeculeerd dat het een arachnid of insectoid type armor is. Gezien de map gebaseerd is op "Ancestral Steppe" uit 4U zou'k er alvast niet van verschieten.

Main Theme is uit. Zeer scheune.

Resterende wapen releases, met een paar zeer interessante armors. Voorlopig lijkt het erop dat ik de Insect Glaive en Hunting Horn combo zal opgaan.. al ziet het er allemaal wel enorm goed uit.

Sound design wederom een niveau hoger. Hoor die bonks bij de Hammer(wiens top een brein van een beest huist, geen zwans).
Arachnid type monsters zo goed als bevestigd bij de sexy charge blade.. of is het een mot?

Switchaxe word eveneens hevig gespeculeerd dat het een arachnid of insectoid type armor is. Gezien de map gebaseerd is op "Ancestral Steppe" uit 4U zou'k er alvast niet van verschieten.
Hey, jij hier ;)

:oi22:

Cross play brother, ge komt toch mee jagen? :D

Niet dat ik nog overtuigd moest worden, maar wat een heerlijke trailer. Na het enorm komische GenU da'k momenteel aan het spelen ben zal deze serieuze toon wel smaken.
Gisteren dat spel met die tanks en vliegtuigen gespeeld, mss wordt dat wel mijn nieuwe game na BMW. Ik zal wel eens een trailer bekijken van deze game, want ken er weinig van van monster hunter games

want ken er weinig van van monster hunter games
Wel eerst en vooral, het is geen Soulslike! :D

Heel wat toegankelijker en op zijn best(imo) als jolly co op game met zowel vriend als vijand. Zeer warme community waar je met gemak in playerpools geraakt.
Al word er wel wat "single player narrative" gegeven voor zij die het willen.

Deze lijkt ook iets meer cinematisch dan de vorige games.. maar Monster Hunter World(2018) verhaal is letterlijk "whoamg nieuw monster dat gans ander regio/monster domineert.. wilt ge er een hoedje van maken?" Rinse/repeat.
Een episch verhaal in de trend van BMW zal er dus vermoedelijk niet in zitten.

Vrij zeker dat we een demo krijgen voor de release dus zeker eens proberen ;)
Wat logge Gunlance gameplay.. die commentator :')
Where yo hops at?!

Ook bevestigd dat armors niet meer beperkt zijn tot hun geslacht. Dus mix en match agogo baby \o/

Laatst bewerkt:
Ook geen kleeein beetje? :cry2:
Een beetje. Endgame(Master rank/G rank) is "stupide" hard. Toch zeker de laatste 10%. Maar da's voor zover ik weet altijd de DLC/uitbreiding geweest die het spel gemiddeld 3x zo groot maakt.

En zoals Souls, is de gear die je kiest ook je moeilijkheidsgraad. Longsword = base difficulty terwijl een euhmm.. Gunlance of een Hunting Horn optimaal spelen relatief hard is. Vraagt veel kennis van je wapen en vooral de monsters.

Je "leveled" ook enkel je personage via gear. Dus als je echt wilt, ga je naakt en is dit vele malen harder dan de gemiddelde Souls game. Maar het leuke is gear uitbouwen die geoptimaliseerd is tegen een monster dat de vloer met u veegt.

Het is een serie dat echt wel zijn best doet om een overvloed aan tools te geven voor de "gemiddelde" gamer. Maar voor zij die uitdaging zoeken is er ook wel meer dan genoeg om van te smullen.

Ik verwacht ook wel dat deze iets moeilijker zal zijn dan World gezien base game daar terecht wel kritiek kreeg van ietwat te makkelijk te zijn.

Een beetje. Endgame(Master rank/G rank) is "stupide" hard. Toch zeker de laatste 10%. Maar da's voor zover ik weet altijd de DLC/uitbreiding geweest die het spel gemiddeld 3x zo groot maakt.

En zoals Souls, is de gear die je kiest ook je moeilijkheidsgraad. Longsword = base difficulty terwijl een euhmm.. Gunlance of een Hunting Horn optimaal spelen relatief hard is. Vraagt veel kennis van je wapen en vooral de monsters.

Je "leveled" ook enkel je personage via gear. Dus als je echt wilt, ga je naakt en is dit vele malen harder dan de gemiddelde Souls game. Maar het leuke is gear uitbouwen die geoptimaliseerd is tegen een monster dat de vloer met u veegt.

Het is een serie dat echt wel zijn best doet om een overvloed aan tools te geven voor de "gemiddelde" gamer. Maar voor zij die uitdaging zoeken is er ook wel meer dan genoeg om van te smullen.

Ik verwacht ook wel dat deze iets moeilijker zal zijn dan World gezien base game daar terecht wel kritiek kreeg van ietwat te makkelijk te zijn.
Ik was maar aant zwansen zu, staat al zeer lang op mijn to do lijst.
Ik vrees gewoon, éénmaal ik mij hierin smijt, ben ik verloren

Ik was maar aant zwansen zu, staat al zeer lang op mijn to do lijst.
Ik vrees gewoon, éénmaal ik mij hierin smijt, ben ik verloren
Ik had exact hetzelfde probleem, eeuwig uitgesteld omdat ik weet dat dit spel een verslaving is. Maar binnenkort ga ik toch nog eens World starten voor Wilds er is. En als Wilds er is laat ik alle remmen eens los denk ik :p

Ik heb mij ne Switch in huis gehaald eind mei. Een dozijn games ervoor gekocht.
En het enige da'k speel is Monster Hunter Generations Ultimate, my dumbass :p

Dat had je nu toch wel kunnen verwachten? Rookie mistake!
Ik geef de schuld aan de hypnotische twirl van Duramboros.
Eerste keer dat die staart mij wist te peren was alsof ik herdoopt werd. GenU is een hilarische game.

Ik sta bijna aan de poort van G rank. Grotendeels dankzij een Japanner en 2 Duitsers die over mij ah babysitten zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan