Modelwagens

Marsu

Well-known member
Vraagje voor zij die er meer van af weten dan ik :

Kan je ergens modelwagens schaal 1/18 op bestelling laten maken of heb je ergens héél ruime keuze? Desnoods kits die ik zelf in elkaar moet flansen. Want het is de bedoeling dat ik ze sowieso ga modden naar het uiterlijk dat ze hadden toen ik er mee rond reed, dus juiste kleur, juiste binnenkleur enzovoort.

Ik zou namelijk graag in mijn bureau aan de wand een display maken van alle wagens die ik had in het verleden. En zoals de meesten hier was mijn eerste wagen een krel (Mazda 323 Lxi 3d). En dit is niet zo een populaire wagen onder de modellen. Voor al mijn andere wagens geraak ik wel uit de nood normaalgezien.
 
Vraagje voor zij die er meer van af weten dan ik :

Kan je ergens modelwagens schaal 1/18 op bestelling laten maken of heb je ergens héél ruime keuze? Desnoods kits die ik zelf in elkaar moet flansen. Want het is de bedoeling dat ik ze sowieso ga modden naar het uiterlijk dat ze hadden toen ik er mee rond reed, dus juiste kleur, juiste binnenkleur enzovoort.

Ik zou namelijk graag in mijn bureau aan de wand een display maken van alle wagens die ik had in het verleden. En zoals de meesten hier was mijn eerste wagen een krel (Mazda 323 Lxi 3d). En dit is niet zo een populaire wagen onder de modellen. Voor al mijn andere wagens geraak ik wel uit de nood normaalgezien.
Dat gaat heel, maar echt heel veel, geld kosten.
 
Daarom hoop ik dat iemand een obscuur bouwpakket heeft staan ergens.

Ik wil wel al een tijdje een 3d printer aankopen... :unsure:

Dan kan ik modellen op aanvraag afprinten voor 800 euro/stuk voor jullie straks.
 
In diverse FB groepen van schaal modellen waar ik lid van ben kom ik toch regelmatig kerels tegen die zo'n zaken kunnen fixen.
Dat gaat van volledige aanpassingen uitvoeren tot het 'bevuilen' van modellen met airbrush.
Resultaten zijn dikwijls om te janken maar er zitten toch ook enkele kunstenaars op die groepen.
Check : https://limited-legends.de/for-sale/

Die koopt dus modellen van CMC en Amalgam ( de duurdere merken) op die hij dan bewerkt.
 
Terug
Bovenaan