Computer Mobo & CPU om Windows 2000 te draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vanoluc

Member
iTrader: 100% (158/158)
Gevraagde goederen
Mobo & CPU om Windows 2000 te draaien
De PC van mijn schoonvader (91 jaar) heeft het begeven. Hij werkt nog steeds met Windows 2000. Er zat een moederbord M810D 7.5 c met een Athlon cpu en 2x512MB DDR. Ik zoek dus een mobo en CPU waarbij hij Windows 2000 en zijn oude programma's nog kan blijven draaien.

Iemand iets liggen of een oplossing?

In de omgeving van Meise als het kan of eventueel versturen
 
ik heb nog verschillende machines die dat kunnen. hetgeen het meeste lijkt op wat jij zoekt is een MSI KT4V , athlon XP 2400+, 512MB DDR1 (ik heb nog latten van 1GB om tot 3GB te gaan liggen) en ATi radeon 9200SE liggen.

Was oorspronkelijk om een win98 machine mee te bouwen.
 
Dag allen,
Bedankt voor de voorstellen.
Het is geen Windows 2000, maar Windows Millenium (ME).
Heb geprobeerd met een Intel DG31PR maar krijg altijd fouten met de drivers (is te nieuw).

@DJones, Hoeveel wil je ervoor (heb eigenlijk alleen het moederbord en de VGA kaart nodig)?
@successor, Hoeveel wil je ervoor (heb eigenlijk alleen het moederbord en de VGA kaart nodig)? Bestaan er Windows Me drivers voor een ATi radeon 9200SE?
 
Dag allen,
Bedankt voor de voorstellen.
Het is geen Windows 2000, maar Windows Millenium (ME).
Heb geprobeerd met een Intel DG31PR maar krijg altijd fouten met de drivers (is te nieuw).

@DJones, Hoeveel wil je ervoor (heb eigenlijk alleen het moederbord en de VGA kaart nodig)?
@successor, Hoeveel wil je ervoor (heb eigenlijk alleen het moederbord en de VGA kaart nodig)? Bestaan er Windows Me drivers voor een ATi radeon 9200SE?
apart in onderdelen zie ik niet zitten, indien interesse in volledige case met alle hardware doe gerust een bod ik bekijk het
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan