Didymus
Well-known member
Klinkt als een routingprobleem. Helpdesk blijven lastigvallen tot ze het escaleren naar de juiste dienst.Hoe the f*ck geraakt dit opgelost.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt als een routingprobleem. Helpdesk blijven lastigvallen tot ze het escaleren naar de juiste dienst.Hoe the f*ck geraakt dit opgelost.

Dat klopt.Ik ben verschillende providers aan het bekijken, maar ik merk dat, als je nog geen glasvezel hebt liggen, iedereen een stuk minder snel is dan telenet qua downloadsnelheid. Of vergis ik me?

Je neemt geen VPN af bij MV, je krijgt Vikingpunten als je via de referral link van MV een abonnement afsluit bij één van die aanbieders. Die vikingpunten zijn korting op uw MV-factuur.Hebben jullie ervaring met VPN bij MV?
Ja, oké misshien verkeerd uitgedrukt.Je neemt geen VPN af bij MV, je krijgt Vikingpunten als je via de referral link van MV een abonnement afsluit bij één van die aanbieders. Die vikingpunten zijn korting op uw MV-factuur.

en wat zou de reden zijn om te kiezen voor Fastfiber ipv Mobile Vikings?Aangezien de prijs oké is én de aansluiting van fiber gratis is toch ook eens overschakelen.
Btw: Iemand een abonnement bij Fastfiber?
Heb je de juiste ethernetkabel (aangenomen dat ge bekabeld internet gebruikt)? Ik gebruikte zelf nog een oude ethernetkabel die begrenst was op 100 mb/s, toen ik em verving door een cat6-kabel sprong het naar 900 mb/s.Ben trouwens van orange (factuur op het einde van 100 / maand ) naar mv overgestapt ( factuur nu iets meer dan 60 ) en internet is sneller al merk ik er wel helemaal niets van..behalve een serieuze besparing
Fiber via MV en nog nooit problemen gehad tenzij ik zelf een fuckup doeIemand nog problemen vandaag? Als sinds 11.30u geen internet en wifi meer ... algemene storing mv/proximus? Al lang niet meer content eigenlijk van mv internet. Valt veel te vaak uit en is retetraag. Zit wel op de goedkoopste formule (40euro)