Minister Van Quickenborne en de Combiplassers

derp

Well-known member

Om 4 uur 's morgens komt ook de minister van Justitie zelf in beeld. Net als zijn gasten is hij volledig in het wit gekleed - de dresscode die avond. Hij lijkt één van de gasten naar buiten te begeleiden. Allebei hebben ze kennelijk veel gedronken.
Er wordt gelachen en terwijl de minister op de stoep staat, leunt hij achterover en doet hij alsof hij gaat plassen. Daarna kijken de minister en zijn gast naar de gsm van de minister en is er grote hilariteit. De minister stapt ook de straat over en doet - net als zijn gasten eerder die avond - de deur van de politiewagen open.

'Het kabinet van de minister laat weten dat hij bij zijn verklaring blijft dat hij niet op de hoogte was. "Er zijn vele uren verstreken tussen het laatste incident en de beelden waarop de minister te zien is. De minister bevestigt wel dat hij de deur van de combi geopend heeft om ze goed op slot te doen. Uit andere gebaren afleiden dat hij op de hoogte was, is interpretatie", klinkt het.

Ik ben de laatste om te beweren dat ge niet eens onnozel moogt doen maar als minister van justitie gaan zitten lachen wanneer uw maten tegen de politiecombi zitten zeiken die daar staat voor uw bescherming is voor iemand in zijn positie wel echt kilometers erover. Lamentabele tiep.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik eerlijk niet snap is wat die combi daar onbeheerd staat te doen. Waar zijn de inspecteurs? Waarom is die combi open?
Niet dat het dat gedrag goedpraat natuurlijk, maar het is toch wel een vreemd gedoe.
 

Om 4 uur 's morgens komt ook de minister van Justitie zelf in beeld. Net als zijn gasten is hij volledig in het wit gekleed - de dresscode die avond. Hij lijkt één van de gasten naar buiten te begeleiden. Allebei hebben ze kennelijk veel gedronken.
Er wordt gelachen en terwijl de minister op de stoep staat, leunt hij achterover en doet hij alsof hij gaat plassen. Daarna kijken de minister en zijn gast naar de gsm van de minister en is er grote hilariteit. De minister stapt ook de straat over en doet - net als zijn gasten eerder die avond - de deur van de politiewagen open.

'Het kabinet van de minister laat weten dat hij bij zijn verklaring blijft dat hij niet op de hoogte was. "Er zijn vele uren verstreken tussen het laatste incident en de beelden waarop de minister te zien is. De minister bevestigt wel dat hij de deur van de combi geopend heeft om ze goed op slot te doen. Uit andere gebaren afleiden dat hij op de hoogte was, is interpretatie", klinkt het.

Ik ben de laatste om te beweren dat ge niet eens onnozel moogt doen maar als minister van justitie gaan zitten lachen wanneer uw maten tegen de politiecombi zitten zeiken die daar staat voor uw bescherming is voor iemand in zijn positie wel echt kilometers erover. Lamentabele tiep.
Een clown die die functie niet waardig is dus.
 
Dat die combi open is zal gewoon een vergetelheid zijn.

Dat er geen agenten zijn kan perfect op vraag van Quicky zelf zijn.

Pz Vlas was al geen fan van hem. Dat zal nu niet betere
 
De minister van law and order die overal camera's plaats om "de grote boeven te pakken" is nu zelf eens goed genaaid.
 
Behoorlijk dom als minister van justitie en totaal respectloos aangezien die politiecombi daar stond ter zijn bescherming. En dan het gedrag veroordelen terwijl hij er zelf aan meedeed. Hoe kunt ge zo’n figuur dan nog serieus nemen?
 
Wat ik eerlijk niet snap is wat die combi daar onbeheerd staat te doen. Waar zijn de inspecteurs? Waarom is die combi open?
Niet dat het dat gedrag goedpraat natuurlijk, maar het is toch wel een vreemd gedoe.
Die combi stond daar als afschrikking na de bedreigingen van een paar maand geleden. Effectief politie daar zetten zou absurd duur zijn.
 
Theo Francken zijn plascapades tegen een bloembak verschuiven zo wel naar de achtergrond.
Er is toch wel een duidelijk verschil tussen een bloembak en een combi . + Theo heeft zich meteen verontschuldigt zonder geheimzinnigheid. Zeker als minister van Justitie die al meermaals bescherming nodig had not done . ( grootste fouten wel bij zijn vrienden )
 
Ik hoop dat het tekort aan opvang plaatsen hier wel wat een positief effect op heeft.
dat is hetzelfde als Francken's ideologie van "we gaan de prijs van de aanvraag verhogen, om het af te raden"

allez, zo'n illegale bordercrossing in Servië moeten doorgaan lijkt mij veel meer afrading dan een duurdere aanvraag of "geen plaats", om eerlijk te zijn. en toch doen ze dat.

net hetzelfde met "alleenstaande mannen krijgen geen asiel meer". tjah, dan zijn ze hier allemaal illegaal.


Theo Francken zijn plascapades tegen een bloembak verschuiven zo wel naar de achtergrond.
ook niet onterecht he. ik ben absoluut geen fan van de man, maar dat soort dingen is toch echt opgeblazen.
Allez, dat Quickie politie-bescherming vraagt, en dan samen met zijn gasten op de combi staat te pissen vind ik erger: da's een gebrek aan respect voor de mensen die er zijn voor ùw persoonlijke veiligheid.
maar op een bloembak pissen waar ge de 200ste zijt die avond: /care.
 
Allez, dat Quickie politie-bescherming vraagt, en dan samen met zijn gasten op de combi staat te pissen vind ik erger: da's een gebrek aan respect voor de mensen die er zijn voor ùw persoonlijke veiligheid.
maar op een bloembak pissen waar ge de 200ste zijt die avond: /care.
Dit gewoon. Het is oerdom en respectloos om dat als minister te doen, maar als minister van justitie mét politiebescherming? Zijn daar zelfs woorden voor?

Tegen een bloembak plassen in dit land, waar openbare toiletten een wensdroom zijn, achja.
 
Er is toch wel een duidelijk verschil tussen een bloembak en een combi . + Theo heeft zich meteen verontschuldigt zonder geheimzinnigheid. Zeker als minister van Justitie die al meermaals bescherming nodig had not done . ( grootste fouten wel bij zijn vrienden )
Ja uiteraard.
Was ook niet serieus bedoeld he😅
 
Ik ben toch even niet mee met de meeste commentaren hier. De berichten in de media zijn nu zo vaag en bewijzen helemaal niets, maar voor velen hier lijkt het alsof hij doodleuk mee heeft staan plassen en daar over liegt.

Terwijl niemand die beelden heeft gezien en men gewoon wat veronderstellingen in de media doet op basis van gelekte info.
 
Hijzelf heeft niet geplast op die combi , en al de rest is voor interpretatie vatbaar , dus kan je hem er niet op pakken , alleen is de geloofwaardigheid weeral eens ingedeukt .
 
Terug
Bovenaan