Mijn voet doet pijn.

Hoe dit remediëren?

  • Niet Amputeren

    Stemmen: 0 0,0%
  • Eerste boomgaard spelen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Tweede boomgaard spelen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Engelse woorden fout uitspreken

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik vertel het je in de triet

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6
Er komen van leden soms vragen voor features die niet zo vanzelfsprekend zijn om in de forumsoftware zelf in te bouwen (complexiteit, privacy, security, performance, beperkte tijd van de vrijwilligers *KUCH*).
Maar ook voor die vragen bestaan er oplossingen, en die kunnen gebundeld worden bvb in een browser userscript/add-on (zoals bvb ook bestaan: Reddit Enhancement Suite, Social Fixer for Facebook, ...).
Op de vorige fora bestonden er enkele scriptjes die zo'n dingen ook deden (bvb mijn proxomitron script om de blauwe TNG lay-out terug te krijgen of die van Preske om lang openstaande 9lay-out bugs te fixen, KO's "quote hulpje"), en niets/niemand houdt jullie tegen om ook zelf aan de slag te gaan (* indien dit geen negatieve invloed uitoefent op onze server) en dit te delen met de community!

Een overzicht van de reeds gevraagde features die hierin perfect zouden passen:
  • Lay-out tweaks (bvb specifiek kleurenpallet, automatisch dark/light afhankelijk van tijdstip)
  • Custom User notes/tags/avatar/... (= GDPR zeverij indien wij dat zouden bijhouden)
  • Ignore thread/forum (= mogelijks complex/bug inducerend als wij aan de queries beginnen morrelen)

Indien er in de toekomst nog zaken zijn ga ik deze hier proberen te bundelen, en mensen die al zelf oplossingen in elkaar gebotst hebben en die willen delen kunnen dat ook in deze thread doen zodat andere mensen die kunnen upvoten!
  1. Het is KwootHulpje
  2. Ik beloof plechtig een nieuwe mentaal gehandicapte addon te ontwikkelen als jullie @Forumgebruiker unbannen
  3. Dit klopt maar deels
  4. Komt in orde
 
En ging het dan om een likdoorn, een eksteroog, of een eeltpit?

Komt in orde...
Awel ik ben vannacht wakker geworden van de pijn, dus de genezing is er alvast maar deels.
Pijn ter hoogte van de talus, dus eigenlijk zit de pijn boven mijn voet. De hele premisse van deze thread stort dus als een kaartenhuisje in elkaar. Ik ben tot de conclusie gekomen dat @Forumgebruiker me niet kan helpen. Bijgevolg kan @Forumgebruiker de pot op, ik zal wel naar een dokter gaan.
 
Terug
Bovenaan