"mijn partner is een schatje en wel hierom...."

Goh, 't is meer dat wat je hier kan zeggen heel persoonlijk is (en weinig mensen boodschap aan hebben, denk ik?) terwijl het in het andere topic wel vaak ergernissen zijn die overal wel eens voorkomen.
Nee, persoonlijk als in, je goeie kanten van je relatie zijn toch enkel maar interessant voor je partner en jou? Dat kunnen inside jokes zijn of dingen die jullie samen hebben meegemaakt. Of we kunnen allemaal 'humor' zeggen. Tbh kan het mij echt niet zoveel schelen waarom forumgebruiker #892 zot is van zijn vrouw, ik ken die mensen niet. Die zullen vast wel een toffe relatie hebben of een goed huwelijk maar dat ze lekker kookt voor 'm... tja? Die goeie kanten aan elkaar en die toffe relatie zijn toch ook alleen maar interessant voor de personen IN de relatie? Kan mij het wat schelen dat de buurman vindt dat de buurvrouw heel lief voor hem is?

Huishoudelijke ruzies of ergernisen zijn vaak veel minder persoonlijk en dan kunnen we ook allemaal doen van "haha ja die een hier doet ook nooit de tube tandpasta dicht."

Allez, ik wil hier ook wel doen van "haha ja die van mij is ook zo grappig" maar niemand interesseert dat toch? :p
Goed voor jou, en dan kunt ge toch gewoon deze thread langs u laten liggen?
Ik lees persoonlijk liever de positieve dingen dan de negatieve (zelfde met glimlach vs ergernissen thread). Het zal maar zijn hoe ge in het leven staat?
 
Goed voor jou, en dan kunt ge toch gewoon deze thread langs u laten liggen?
Ik lees persoonlijk liever de positieve dingen dan de negatieve (zelfde met glimlach vs ergernissen thread). Het zal maar zijn hoe ge in het leven staat?
Mijn uitleg was als reactie waarom een topic als dit minder trekt dan dat ander. Ik verzin dat niet hé :p 't Is niet dat ik hier kom klagen dat dit topic stom is. Voor mijn part wordt dit topic honderd bladzijdes :D Maar ik denk dat het dat ander topic interessanter is voor mensen om te lezen (en verder op door te gaan) dan dit topic en dus de reden is dat dit topic 3 bladzijdes heeft (inclusief mijn zever!) en dat ander 18 bladzijdes.
 
Mijn uitleg was als reactie waarom een topic als dit minder trekt dan dat ander. Ik verzin dat niet hé :p 't Is niet dat ik hier kom klagen dat dit topic stom is. Voor mijn part wordt dit topic honderd bladzijdes :D Maar ik denk dat het dat ander topic interessanter is voor mensen om te lezen (en verder op door te gaan) dan dit topic en dus de reden is dat dit topic 3 bladzijdes heeft (inclusief mijn zever!) en dat ander 18 bladzijdes.
OK, verkeerd begrepen. In dat geval: check en agreed :thumb:
 
Omdat wij elkaar perfect aanvullen en wij volledig onszelf kunnen zijn bij elkaar
Weird quirks en al - voor het leven zeg ik u! :love:

Ik zou hier een hele waslijst kunnen uittypen maar de rampthread interesseert de mensen toch meer.

Zij is perfect voor mij en voor mij is zij perfect~

Disclaimer: perfectie is saai dus iedereen weet wel wat ik bedoel :unsure: en mijn vrouw is dus niet saai maar boeiend :shy:
 
Omdat wij elkaar perfect aanvullen en wij volledig onszelf kunnen zijn bij elkaar
Weird quirks en al - voor het leven zeg ik u! :love:

Ik zou hier een hele waslijst kunnen uittypen maar de rampthread interesseert de mensen toch meer.

Zij is perfect voor mij en voor mij is zij perfect~

Disclaimer: perfectie is saai dus iedereen weet wel wat ik bedoel :unsure: en mijn vrouw is dus niet saai maar boeiend :shy:
Tis ni leuk als ze hier mee leest hé :sneaky:
 
Tis ni leuk als ze hier mee leest hé :sneaky:
In tegenstelling tot sommigen heb ik daar geen enkel probleem mee.

Van anderen hier denk ik soms toch "Als uw vrouw/vriendin eens zou weten wat gij hier post, het zal snel ex- zijn" en terecht
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Omdat wij elkaar perfect aanvullen en wij volledig onszelf kunnen zijn bij elkaar
Weird quirks en al - voor het leven zeg ik u! :love:

Ik zou hier een hele waslijst kunnen uittypen maar de rampthread interesseert de mensen toch meer.

Zij is perfect voor mij en voor mij is zij perfect~


Disclaimer: perfectie is saai dus iedereen weet wel wat ik bedoel :unsure: en mijn vrouw is dus niet saai maar boeiend :shy:

Zeg je hier nu niet 2x hetzelfde? :p
 
In tegenstelling tot sommigen heb ik daar geen enkel probleem mee.

Van anderen hier denk ik soms toch "Als uw vrouw/vriendin eens zou weten wat gij hier post, het zal snel ex- zijn" en terecht
Goed bezig punten te scoren zeg ik!!
Ik heb overigs ook niks gepost dat mijn vriendin niet mag lezen. Ik heb het ze zelfs laten lezen en ze zei "yup dat klinkt gelijk mij" :tongue:.


Zeg je hier nu niet 2x hetzelfde? :p
Dubbel punten zelfs!!!
 
Laatst bewerkt:
Wel interessant hoe ergernis-threads altijd zoveel meer posts hebben dan hun respectievelijke glimlach-threads. :)

Er is veel dat ik hier zou kunnen schrijven maar voor mij een grote doorslaggever is hoe goed de kleine dingen zitten. Er zijn gewoon heel weinig kleine irritaties bij ons en kheb bij haar het gevoel dat ik gewoon mezelf kan zijn. Iedereen kent wel dat gevoel van me-time nodig hebben. De nood om efkes alleen te zijn met uw eigen ding, weg van ander volk. Voor mij voelt bij haar zijn even goed aan als zo'n me-time.
 
wij doen alles samen en ik vind het zeer leuk dat we samen in de zetel zitten om een spel te spelen. Maar ze zoekt ook actief naar eventuele oplossingen voor situaties in het spel of bepaalde objecten die je moet verzamelen als ik iets alleen aan het spelen ben zonder dat ik hier achter vraag.
 
Omdat ik zoals gisterenavond soms wel eens ne keer moe ben en dan wat meer kortaf antwoord op dingen. Zij beseft dan dat dit noch haar schuld is noch tegen haar gericht en laat mij gewoon op m'n gemak een beetje moe zijn. :love:
 
Omdat ik zoals gisterenavond soms wel eens ne keer moe ben en dan wat meer kortaf antwoord op dingen. Zij beseft dan dat dit noch haar schuld is noch tegen haar gericht en laat mij gewoon op m'n gemak een beetje moe zijn. :love:
Oh boy you lucky.

De mijn antwoordt dan vaak zo een korte "ok", waarvan mijn bloed nog meer gaat koken.
 
Omdat het nog veel te vroeg is om zeker te zijn dat ik een correct beeld heb van hem al.
Maar hij weet wat ik leuk vind aan hem hoor, dat wordt zelfs expliciet gezegd ipv "hij zal dat wel weten zeker?".
Bvb: stel dat ik nu zou zeggen dat hij rustig is en ik dat super vind als tegengewicht voor alle chaos in mijn hoofd. Volgende maand maak ik daar misschien wel van dat hij een duffe sok is die nooit eens iets spontaan kan doen. Zo wordt een voordeel plots een nadeel.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan