"mijn partner is een schatje en wel hierom...."

Desondanks we zeker enkele ergernissen naar elkaar hebben en dat onze relatie op sommige vlakken echt wel beter kan, onze puzzel perfect in elkaar past.
Al moet je op sommige stukken wel wat harder slaan om ze te doen passen :love:
 
Desondanks we zeker enkele ergernissen naar elkaar hebben en dat onze relatie op sommige vlakken echt wel beter kan, onze puzzel perfect in elkaar past.
Al moet je op sommige stukken wel wat harder slaan om ze te doen passen :love:
Gelieve het slaan wel niet letterlijk te nemen 😝
 
Of misschien gestart omdat men nu wakker is geschud dat men eigenlijk weinig positief weet te vertellen over zijn partner :p
Goh, 't is meer dat wat je hier kan zeggen heel persoonlijk is (en weinig mensen boodschap aan hebben, denk ik?) terwijl het in het andere topic wel vaak ergernissen zijn die overal wel eens voorkomen.
 
Het helpt niet als je het topic start zonder zelf voorbeelden te (kunnen) geven :p
Humor en intelligentie stonden altijd op 1 bij mij! Dus zowel vorige als toekomstige partners scoren hierop, of scoren niet bij mij 🤪

Ik ben relatief (kuch) onhandig, mocht ik elke keer ik iets laat vallen of tegen iets loop,.. Commentaar krijgen genre 'oei, toch geen pijn gedaan?' of "alez, kijk toch eens uit wat je doet!" dan zou de frustratie snel groeien bij mij.
Dan heb ik liever een "wat denk je, heeft de hond daar genoeg mee?" als antwoord wanneer ik eten uit mijn handen laat glippen of "hahaaaa, jouw galante ridder staat klaar om je op te vangen!" wanneer ik over mijn eigen voeten tsjoempel.
Op dat vlak was mijn ex zeker wél compatibel! 😁
 
Humor en intelligentie stonden altijd op 1 bij mij! Dus zowel vorige als toekomstige partners scoren hierop, of scoren niet bij mij 🤪

Ik ben relatief (kuch) onhandig, mocht ik elke keer ik iets laat vallen of tegen iets loop,.. Commentaar krijgen genre 'oei, toch geen pijn gedaan?' of "alez, kijk toch eens uit wat je doet!" dan zou de frustratie snel groeien bij mij.
Dan heb ik liever een "wat denk je, heeft de hond daar genoeg mee?" als antwoord wanneer ik eten uit mijn handen laat glippen of "hahaaaa, jouw galante ridder staat klaar om je op te vangen!" wanneer ik over mijn eigen voeten tsjoempel.
Op dat vlak was mijn ex zeker wél compatibel! 😁
humor en intelligentie op 1? zeker dat ik niet in uwe hof mag komen wonen?
 
Omdat ze deze thread op mijn pc als eerst zal lezen (hoop ik). :unsure:

... en omdat ze me elke dag nog steeds even hartelijk tegemoet komt, heerlijk kookt. Gewoon op quasi elk vlak duidelijk altijd goed voor mij wilt doen. Nooit kan ik merken dat ze iets doet en enkel haar eigen op de eerste plaats stelt. :love:
 
Goh, 't is meer dat wat je hier kan zeggen heel persoonlijk is (en weinig mensen boodschap aan hebben, denk ik?) terwijl het in het andere topic wel vaak ergernissen zijn die overal wel eens voorkomen.

Op het forum worden zaken besproken als hoe vaak men seks heeft ( al dan niet met de vaste partner:frown:) en/of je van naaktheid houdt. Lijkt me toch net iets persoonlijker dan opsommen waarom je voor je partner bent gevallen/positieve dingen ervan opnoemen.
Zelfs het aantal en soort sokken is al aan bod gekomen.:unsure:
 
Toont mogelijk ook wel hoe het goede al snel vanzelfsprekend word en wschk ook best specifiek is :p

Die van mij is zelfstandig, speels, warm en kan eigenlijk overal en met elke groep mensen wel overeen komen.

Spontaan, zacht, sterk mentaal. Ik draag makkelijk de pretentie van brede schouders en zelf zal'k het aan haar nooit laten blijken(omdat'k er voor haar ook wil zijn als ze het nodig heeft) maar ik ben er zeker van dat ze uiteindelijk sterker is dan mij. Zaagt ook nooit. Alsof ze ooit bewust heeft gezegd van "ik ga nooit zo'n wijf zijn".

Na 10 jaar samen ziet ze er ook beter uit dan ooit, kind heeft een heel andere poep afgesquat dan toen'k ze heb leren kennen.

Ook veel meer vergevensgezind, geëngageerd, gemotiveerd en blablabla ik kan nog wel effe doorgaan. Bored yet?😋
 
Toont mogelijk ook wel hoe het goede al snel vanzelfsprekend word en wschk ook best specifiek is :p

Die van mij is zelfstandig, speels, warm en kan eigenlijk overal en met elke groep mensen wel overeen komen.

Spontaan, zacht, sterk mentaal. Ik draag makkelijk de pretentie van brede schouders en zelf zal'k het aan haar nooit laten blijken(omdat'k er voor haar ook wil zijn als ze het nodig heeft) maar ik ben er zeker van dat ze uiteindelijk sterker is dan mij. Zaagt ook nooit. Alsof ze ooit bewust heeft gezegd van "ik ga nooit zo'n wijf zijn".

Na 10 jaar samen ziet ze er ook beter uit dan ooit, kind heeft een heel andere poep afgesquat dan toen'k ze heb leren kennen.

Ook veel meer vergevensgezind, geëngageerd, gemotiveerd en blablabla ik kan nog wel effe doorgaan. Bored yet?😋
Tenzij ze uw sokken slecht plooit, moet ge ook niet altijd de vuile was buitenhangen hier hé.
 
Humor en intelligentie stonden altijd op 1 bij mij! Dus zowel vorige als toekomstige partners scoren hierop, of scoren niet bij mij 🤪

Ik ben relatief (kuch) onhandig, mocht ik elke keer ik iets laat vallen of tegen iets loop,.. Commentaar krijgen genre 'oei, toch geen pijn gedaan?' of "alez, kijk toch eens uit wat je doet!" dan zou de frustratie snel groeien bij mij.
Dan heb ik liever een "wat denk je, heeft de hond daar genoeg mee?" als antwoord wanneer ik eten uit mijn handen laat glippen of "hahaaaa, jouw galante ridder staat klaar om je op te vangen!" wanneer ik over mijn eigen voeten tsjoempel.
Op dat vlak was mijn ex zeker wél compatibel! 😁
Veel vrouwen vinden humor heel belangrijk.

Iemand zei ooit tegen mijn vrouw: 'heel plezant om te zien hoe jij na al die jaren nog steeds moet lachen om Anderson zijn uitspraken'.

Ontopic: 't Is over de gehele lijn een topvrouw.
 
Op het forum worden zaken besproken als hoe vaak men seks heeft ( al dan niet met de vaste partner:frown:) en/of je van naaktheid houdt. Lijkt me toch net iets persoonlijker dan opsommen waarom je voor je partner bent gevallen/positieve dingen ervan opnoemen.
Zelfs het aantal en soort sokken is al aan bod gekomen.:unsure:
Nee, persoonlijk als in, je goeie kanten van je relatie zijn toch enkel maar interessant voor je partner en jou? Dat kunnen inside jokes zijn of dingen die jullie samen hebben meegemaakt. Of we kunnen allemaal 'humor' zeggen. Tbh kan het mij echt niet zoveel schelen waarom forumgebruiker #892 zot is van zijn vrouw, ik ken die mensen niet. Die zullen vast wel een toffe relatie hebben of een goed huwelijk maar dat ze lekker kookt voor 'm... tja? Die goeie kanten aan elkaar en die toffe relatie zijn toch ook alleen maar interessant voor de personen IN de relatie? Kan mij het wat schelen dat de buurman vindt dat de buurvrouw heel lief voor hem is?

Huishoudelijke ruzies of ergernisen zijn vaak veel minder persoonlijk en dan kunnen we ook allemaal doen van "haha ja die een hier doet ook nooit de tube tandpasta dicht."

Allez, ik wil hier ook wel doen van "haha ja die van mij is ook zo grappig" maar niemand interesseert dat toch? :p
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan