"mijn partner is een schatje en wel hierom...."

Mulan

Well-known member
Omdat we scheidingen willen vermijden naar aanleiding van dit topic:


Kan je het hier goedmaken met een positief aspect van de partner te belichten 😇.

Diskwalificatie voor kandidaten die het melige "omdat hij /zij het al zo lang uit houdt met mij" gebruiken trouwens!
 
  • Leuk
Waarderingen: Avi
Omdat we scheidingen willen vermijden naar aanleiding van dit topic:


Kan je het hier goedmaken met een positief aspect van de partner te belichten 😇.

Diskwalificatie voor kandidaten die het melige "omdat hij /zij het al zo lang uit houdt met mij" gebruiken trouwens!
te laat
 
omdat zij het al zo lang uit houdt met mij
Maar serieus,

Humor: Gewoon kunnen lachen en niet te serieus over dingen kunnen zijn. En ja, ze is grappig, ook al mag ze dat niet weten 😁
Koken: 🤤 echt zalig wat ze klaarmaakt. Oke ik ben een makkelijke eter, maar wat ze elke keer weer verzint is zalig om te eten.
Lief: Hoe ze geeft om alle mensen rondom haar
Creatief: Als ze zich er aan zet kan ze zo creatief uit de hoek komen (knutselen, schilderen, ...)
Mooi: Nog steeds de mooiste vrouw op aarde
Dromerig: droomt over veel dingen en dat is het mooie om mee de toekomst in te wandelen.
Enthousiasme: Als ze ergens voor wilt gaan dan doet ze dat ook en mij steunt ze met hetzelfde enthousiasme om dingen gedaan te krijgen, altijd een extra motivator.
Vriend van iedereen: Een eigenschap die we samen delen, snel en makkelijk met andere mensen goed kunnen omgaan en jezelf eigenlijk aanpassen aan de 'doelgroep'.
Braziliaanse: 😏😏

Nu ik het bekijk was het bij mijn frustraties vooral over specifieke puntjes. Terwijl bij de goede eigenschappen het over al de rest gaat. Omdat je je nogal makkelijk op frustraties kunt richten vergeet je in die momenten wel eens "The Bigger Picture".
Ja, leuk zo een ander/zelfreflectie; Toch wel blij dat zij op mij is afgestapt 3 jaar geleden 😍
 
Eigenlijk om alles behalve hetgeen in die andere topic staat :)
Heel cliché maar zij is echt mijn steun en toeverlaat. Wanneer ik het moeilijk heb, is zij er altijd. Wanneer ik me goed voel of er iets leuks gebeurd is, is zij de eerste aan wie ik dat wil laten weten. Ze lacht met mijn flauwe moppen, ze is een waanzinng goede moeder voor onze 3 bengels..
Allez, ik kan hier blijven opsommen. Maar ik denk dat ge het wel door hebt :)
 
Respect voor wat zij allemaal doet. Ik zou nogal mijn peren zien moest ik er alleen voor staan.

Vooral in nood zie je dan wel hoe graag je gezien bent. Als ik 200 km verder lag met een gebroken heup heeft ze zonder denken direct naar daar gereden en een hotel geboekt om daar te blijven terwijl ze anders al in paniek is als ze 20 km moet rijden met de auto.

En toen ik thuis was ook. Voor haar werk zette ze mijn eten klaar, had ik alles bij me dat ik moest hebben. Dat zijn dingen die je nooit vergeet.

En na al de jaren blijft ze er goed uit zien en het is ook grappig dat ze zo content kan zijn als een kind met van die kleine dingen.

Ze maakt ook geen drama's van prullen zoals veel vrouwen wel doen, ze kan al eens tegen een groffe steek en deelt ook graag een terug uit. Dat vind ik wel belangrijk. Als ik zie hoe mijn vrienden soms op hun tellen moeten passen of ze krijgen 2 dagen geen klank. Dan ben ik wel blij dat ik niet zo een zagewijf heb.
 
Ik zal eerlijk zijn want het is vrij simpel. Ik ben geen gemakkelijke mens en toch ziet ze me graag.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ze maakt ook geen drama's van prullen zoals veel vrouwen wel doen, ze kan al eens tegen een groffe steek en deelt ook graag een terug uit. Dat vind ik wel belangrijk.
De humor moet hoog blijven. Ik heb de mijne letterlijk gekozen voor hare lach die best wel ettelijke dimensies heeft. Als'k ze in hare slappe krijg is mijn week meestal goed. Deze week heeft zij me wel nog goe gehad, kwam net vanonder den douche en schiet ze daar in de lach, "djjjeeeeezus PUKKELRUG!" en ik kwam effe nimeer :ROFLMAO:. Zeker omdat ze nooit zo hard gaat en ze een serieus punt had, uitslag was weer erg met vele zweten. Ma daarna sta ze daar met een scrubke en zalfkes etc 😊

Daarna hare linkertepel toch wel effe mildblauw gedraaid omda'k ni echt ne goeie comeback had en ik ne slechte verliezer ben.
 
De humor moet hoog blijven. Ik heb de mijne letterlijk gekozen voor hare lach die best wel ettelijke dimensies heeft. Als'k ze in hare slappe krijg is mijn week meestal goed. Deze week heeft zij me wel nog goe gehad, kwam net vanonder den douche en schiet ze daar in de lach, "djjjeeeeezus PUKKELRUG!" en ik kwam effe nimeer :ROFLMAO:. Zeker omdat ze nooit zo hard gaat en ze een serieus punt had, uitslag was weer erg met vele zweten. Ma daarna sta ze daar met een scrubke en zalfkes etc 😊

Daarna hare linkertepel toch wel effe mildblauw gedraaid omda'k ni echt ne goeie comeback had en ik ne slechte verliezer ben.
Haha wij vechten ook vaak om te spelen. Maar ik moet ze wel vaak temperen want ze kan het dan niet halen en dan zou ze wel streken uithalen die wel pijn doen.
 
Muha die van mij heeft 10j karate gedaan en net geen zwarte band, daarna nog een 3tal jaar met mij mee gaan boxen. Dus hier ist soms wel spannend. Ma als ik aan het verliezen ben speel ik gwn vuil en lek ik haar oogbal, Guerilla Warfare🤗
 
Muha die van mij heeft 10j karate gedaan en net geen zwarte band, daarna nog een 3tal jaar met mij mee gaan boxen. Dus hier ist soms wel spannend. Ma als ik aan het verliezen ben speel ik gwn vuil en lek ik haar oogbal, Guerilla Warfare🤗
Ik dacht dat ge dan een knol uit haar kont duwde. :unsure:
 
Mijn vrouw heeft een gezonde dosis humor. En na 26 jaar samen te zijn begin je mekaar wel te kennen. En ze vertrouwt, me net zoals ik haar 100% vertrouw.
 
Ook ongeveer alles buiten de andere topic. Ik denk niet dat ik zo'n makkelijk karakter heb maar ze lijkt dat niet erg te vinden.

We zijn ook gewoon heel compatibel, zij kalmeert mij bij bepaalde zaken die zij beter kan relativeren en omgekeerd. Ik denk dat we genoeg verschillen om het spannend te houden maar ook genoeg gelijkenissen hebben om elkaar te begrijpen.
 
Omdat het een doorzetter is, als hij zijn zinnen ergens op zet stopt hij pas ( zonder te klagen) wanneer zijn doel bereikt is. Soms klote irritant maar meestal bewonderenswaardig.
Ik geef snel op maar dan is hij daar om me bij te te staan om toch verder te gaan.
Hondstrouw. Het ontbreekt hem niet aan vrouwelijke aandacht maar het raakt zijn kouwe kleren niet, het boeit hem niet.

Hij kwam op het perfecte moment in mijn leven want mijn hoofd en leven waren één grote chaos. Identiteitscrisis en alles!!:laugh:
Vond en vind nog steeds de rust die ik nodig heb. Met één woord of blik kan ik volledig tot rust komen, iets waar nog nooit iemand in geslaagd is.
Gevoel voor humor is ook dik in orde en kan het altijd goed uitleggen. Hij lult zich overal uit daar waar ik eindeloos zou staan brabbelen. :laugh:

Hijs lekker en goed in bed.😋
Waardeert mijn eten altijd en kan zelf een aardig potje Belgische kost op tafel toveren.

Ah ja en zijn engelengeduld hé haha ik ben af en toe een vreselijk irritante graftak.:frown:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan