Microsoft Flight Simulator

Sim PC XBOX Microsoft Flight Simulator

Welke versie hebben jullie allemaal gekocht? Want toch precies redelijk geldklopperij met die deluxe en ultimate versies..?
 
Welke versie hebben jullie allemaal gekocht? Want toch precies redelijk geldklopperij met die deluxe en ultimate versies..?
Beginners kiezen best voor de goedkoopste versie, je mist weinig buiten enkele vliegtuigen...

Sinds 1.18.14 crasht MSFS constant, vaak al tijdens het plannen van een vlucht :wallbash:
 
Gewoon de gratis versie ja. Het gaat vooral om het vliegen en welk vliegtuig dat is, is al minder van belang :).
Voor de die hard is de andere vliegtuigen mss wel een must.
 
Gratis? ;)
Heb nu eens die game pass gestart ( 1 euro eerste maand), zal eens checken...
Download gaat idd wel niet echt heel snel, meestal maar rond de 200 mbit. Maar als ik hier zo lees mag ik daar al heel blij mee zijn :D
 
Gratis? ;)
Heb nu eens die game pass gestart ( 1 euro eerste maand), zal eens checken...
Download gaat idd wel niet echt heel snel, meestal maar rond de 200 mbit. Maar als ik hier zo lees mag ik daar al heel blij mee zijn :D
Als je het goed doet heb je gamepass voor 3 jaar voor minder dan 150€. Das bijna gratis ja ;).
 
Nog iemand met problemen dat keyboard presses blijkbaar 'lang' lijken te duren? Heb Flight sim en Forza 4 gedownload.
In forza hetzelfde probleem: als ik full screen zit en bv naar links stuur, dan blijft hij maar links gaan. Als ik windowed speel heb ik het probleem dan weer niet....
K'vermoed in Flight Sim hetzelfde probleem te hebben, maaris ietske moeilijker vast te stellen...
 
Die Space bak van Halo komt.. slaagt toch nergens op?
Toch niet de eerste keer dat MS een cameo van het ene product in het andere steekt?

De echte flightsimmer zal niet geïnteresseerd zijn maar voor de casuals (zoals mezelf) zijn die absurdere toestellen wel eens leuk. Kijk maar naar de Darkstar die naar aanleiding van Top Gun uitkwam, ook een fictief toestel maar wel leuk om eens aan gigantische snelheden te cruisen.
 
Toch niet de eerste keer dat MS een cameo van het ene product in het andere steekt?

De echte flightsimmer zal niet geïnteresseerd zijn maar voor de casuals (zoals mezelf) zijn die absurdere toestellen wel eens leuk. Kijk maar naar de Darkstar die naar aanleiding van Top Gun uitkwam, ook een fictief toestel maar wel leuk om eens aan gigantische snelheden te cruisen.
Dat het niet de eerste keer is, maakt het voor mij niet minder onzin. Het is een “Sim” dan steek je er geen onbestaande dingen in imo.
 
Dat het niet de eerste keer is, maakt het voor mij niet minder onzin. Het is een “Sim” dan steek je er geen onbestaande dingen in imo.

Met gatekeeping verkoopt je nu eenmaal minder, MS wil dit spel al vanaf dag 1 aan een zo divers mogelijk publiek verkopen en daar hoort de casual gamer ook bij.

Er zijn mogelijkheden genoeg voor de echte simmer al dan niet in MSFS2020, die hoeft niets te missen omdat er een paar fictieve vliegtuigen inzitten.
 
Met gatekeeping verkoopt je nu eenmaal minder, MS wil dit spel al vanaf dag 1 aan een zo divers mogelijk publiek verkopen en daar hoort de casual gamer ook bij.

Er zijn mogelijkheden genoeg voor de echte simmer al dan niet in MSFS2020, die hoeft niets te missen omdat er een paar fictieve vliegtuigen inzitten.
Ja ze doen maar. Is gewoon mijn mening. 🙂
 
Forumkonijn heeft Microsoft Flight Simulator bijgewerkt met een nieuwe update:

Nieuwe hoogtes in Microsoft Flight Simulator 40th Anniversary Edition


Lees meer over deze update...
 
Enkele steden in Duitsland kregen vandaag een update.


In het najaar volgt een grote "40th Anniversary" update die ook helicopters en zweefvliegtuigen zal toevoegen aan de game.
Verder ook de Wright Flyer en de legendarische Spruce Goose. Allemaal gratis.

The 40th Anniversary Edition, a completely free offering for those who already own Microsoft Flight Simulator or play it via Xbox Game Pass, is a comprehensive celebration of the franchise with both a tribute to our past as well as an introduction to new and highly anticipated aircraft types.

Available November 11, 2022 the Microsoft Flight Simulator 40th Anniversary Edition will feature helicopters and gliders, the most requested enhancements from our community. This edition will also introduce another long-requested feature: a true-to-life airliner, the sophisticated Airbus A-310.

We are also celebrating the storied past of the franchise and the beauty of aviation with six historically significant aircraft. These aircraft include the 1903 Wright Flyer, the Curtiss JN-4 Jenny from 1915, the beautiful Grumman G-21 A Goose, and the famous Hughes H-4 Hercules, also known as the Spruce Goose.

In total, the 40th Anniversary Edition update will include 12 new aircraft, 12 heliports, 12 glider airports, 6 classic commercial airports, and 20 historic franchise missions, and will be free and included with Xbox Game Pass upon release.


 
Wou deze game ook eens proberen om mijn nieuwe build wat te testen, maar wat een strontspel is me dat zeg....

Reden: het wil totaal niet opstarten.... Crasht gewoon altijd na de logos en als ik dan kies voor safe mode.
Gelukkig kost het mij geen hol want het is via PC Game Pass. Als iemand tips heeft om deze klucht toch uberhaupt al deftig opgestart te krijgen, laat maar weten.
 
Drivers up to date? Zeker voor de GPU
Spel als administrator starten? Heb dat hier met Windows 11 al bij enkele games gehad dat ik het administrator moet draaien, anders begint de download niet in de launcher.
 
Drivers up to date? Zeker voor de GPU
Spel als administrator starten? Heb dat hier met Windows 11 al bij enkele games gehad dat ik het administrator moet draaien, anders begint de download niet in de launcher.
GPU heeft de recentste update sinds vorige week en mijn games start ik standaard altijd op als administrator ook.
 
Brussel kreeg een mooie update.


Experience a finely curated selection of renowned European cities in this latest addition to the Microsoft Flight Simulator experience. Microsoft and its partners carefully selected five exemplary urban regions throughout Europe for this update: The Hague (Netherlands), Brussels (Belgium), Košice (Slovakia), Zagreb (Croatia), and Cádiz (Spain). Each was produced in the highest visual fidelity using the latest geographic information and TIN (triangulated irregular network) surface modeling.

 
Gisteren voor het eerst een volledig Eindhoven - Alicante flightplan vanuit simbrief in de FMC geprogrammeerd en op autopilot en ILS gevlogen en geland.
Moest er af en toe de tutorials bijhalen maar een fijne vlucht.
 
deze nog eens opgestart.
ik had enkele maanden geleden enkele "bush trips" gedownload, maar nu zijn die verdwenen? er zijn er nu nog 3: de balkan, patagonië, en arizona in de store vind ik ook niks terug

zijn die recent verwijderd of zo?
 
Terug
Bovenaan