Microsoft Flight Simulator

Sim PC XBOX Microsoft Flight Simulator

Hier ook, heb wel geen Gb verbinding maar ik haal overal de geadverteerde 150Mbps die ik moet halen dus het heeft echt met MSFS2020 te maken. In game krijg ik dan vaak van die piramide gebouwen omdat inderdaad de photometry niet laadt.

Al die fixes leveren niets op.

Ik moet wel zeggen sinds de laatste update draait alles vrij vlot, ik haal steady 30fps met alles op high/ultra met rendering scale van 130 en dat allemaal met een Radeon 5600XT.

De volgende update omvat België, hopelijk krijgt Antwerpen een verdiende make over want opstijgen in Deurne is niet echt speciaal :p
Enige dat ik nog Niet geprobeerd heb is met een vpn, maar weiger om daarvoor te betalen :p
 
Enige dat ik nog Niet geprobeerd heb is met een vpn, maar weiger om daarvoor te betalen :p
windscribe eens proberen: die geven een gratis abo van 10gb, dat zal wel goed genoeg zijn om eens te testen zekers?
 
Enige dat ik nog Niet geprobeerd heb is met een vpn, maar weiger om daarvoor te betalen :p
Tgoh ik zie niet wat een VPN zou veranderen buiten dan ue verkeer van bij een andere ISP komt.

Ik ga nog eens testen op het werk want ik heb het spel initieel daar gedownload aan 500Mbps maar dat was natuurlijk x aantal updates geleden.
 
Tgoh ik zie niet wat een VPN zou veranderen buiten dan ue verkeer van bij een andere ISP komt.

Ik ga nog eens testen op het werk want ik heb het spel initieel daar gedownload aan 500Mbps maar dat was natuurlijk x aantal updates geleden.
Is een van de tips die ik gelezen had
 
Op het netweters forum is er trouwens ook een topic over en met VPN actief haal ik een hogere snelheid (natuurlijk gecapped door mijn upload snelheid). Natuurlijk kan het nog altijd twee kanten uit of Telenet throttled verkeer naar de FS2020 servers of Microsoft throttled het inkomend verkeer vanaf bepaalde ISP's.

Morgen eens testen op het werk daar heb ik nog een paar andere providers ter beschikking.

Ondertussen kabbelt de BeNeLux update binnen aan 10Mbps :sleep:
 
Laatst bewerkt:
Op het netweters forum is er trouwens ook een topic over en met VPN actief haal ik een hogere snelheid (natuurlijk gecapped door mijn upload snelheid). Natuurlijk kan het nog altijd twee kanten uit of Telenet throttled verkeer naar de FS2020 servers of Microsoft throttled het inkomend verkeer vanaf bepaalde ISP's.

Morgen eens testen op het werk daar heb ik nog een paar andere providers ter beschikking.

Ondertussen kabbelt de BeNeLux update binnen aan 10Mbps :sleep:
ale maar dus ben al blij dat het niet aan mij ligt :p
lap, ik moet blijkbaar 22.22GB downloaden, zal ook weer niet meer voor vandaag gedaan zijn dan..
 
I
Download speeds zijn fixed voorlopig :love:
Ik snap de ballen van die IT praat.
Ik heb ook lage downloadsnelheden op de series x.
Nat tyoe is open zegt de xbox, maar mijn download is echt heel onstabiel.
dat gaat van 140Mbps naar 10 en minder

Is er iets wat ik moet verznderen op de modem? Telenet hier
 
Xbox? Is toch nog niet uit op Xbox? Ik heb niets moeten veranderen, telenet zal die cap verwijderd hebben wss
 
Met de nieuwe patch zou er wel een performance boost moeten zijn. Straks eens testen :D

/edit:
Wloch states that whereas "Microsoft Flight Simulator 2020" with the new update will reduce CPU usage by as much as 25%, which then results in a roughly 20-30 FPS performance increase. Also, while the game used to peg even high-end CPUs to their limit while barely taxing the GPU, it's now been reversed. The game is slated to be more GPU intensive with the next patch if things go well.

Lap, mijn CPU was net ok maar mijn GPU heeft net moeite. xD
 
Laatst bewerkt:
Heb al een eeuwigheid niet meer gespeeld met dat warm weer is m'n game plek een oven geweest...

Kijk wel uit naar de patch, performance was hit or miss meestal maar als er enkele percentages bij kunnen wordt het toch een pak aangenamer spelen.
 
Iemand soms ervaring met deze joystick
Ik heb de T. Hotas 4. Exact dezelfde stick maar voor de PS4.
De stick zelf ligt goed in de hand en je kan de weerstand aanpassen met een draaiknop aan de onderkant.
De throttle ben ik iets minder fan van aangezien er nul weerstand in zit, waardoor het even oefenen is om effectief de hoeveelheid gas te geven die je wil.
Ik heb er vele leuke uurtjes mee opzitten (Elite Dangerous en Star Wars Squadrons), maar na zo'n 3 jaar met deze stick nu (en niet echt super intensief gebruik) begint er wel wat drift op de twist beweging van de stick te zitten, dus qua build quality is en blijft het wel Thrustmaster natuurlijk...
 
Terug
Bovenaan