Microsoft Flight Simulator

Sim PC XBOX Microsoft Flight Simulator

Heb de update nog vrij snel kunnen binnen trekken ( ongeveer 2u). De laatste 20GB ging opeens snel.

Ja, het is wel de moeite. Heb ongeveer 20 fps meer nu.
Jammer genoeg niet voldoende om met mijn GPU de settings van medium naar high te krijgen maar het speelt alleszins een pak beter nu.
Kan niet wachten om een nieuwe GPU te krijgen eens die prijzen wat normaal zijn geworden.
 
Heb de update nog vrij snel kunnen binnen trekken ( ongeveer 2u). De laatste 20GB ging opeens snel.

Ja, het is wel de moeite. Heb ongeveer 20 fps meer nu.
Jammer genoeg niet voldoende om met mijn GPU de settings van medium naar high te krijgen maar het speelt alleszins een pak beter nu.
Kan niet wachten om een nieuwe GPU te krijgen eens die prijzen wat normaal zijn geworden.
Wat heb je van hardware?
 
Blijft echt onstabiel, ctd zijn schering en inslag. Al 10de keer heropstarten nu om alles upgedate te krijgen. Crasht constant tijdens updates in de content manager. just efkes proberen vliegen, was nog maar aan het taxiien, kunt het al raden, ctd! man ik krijg het schijt van de instabiliteit van da kutspel
 
Laatst bewerkt:
Wat heb je van hardware?
Ryzen 5 5600X en een Radeon RX580 GPU.
GPU is net nieuw maar door alle shit nog geen GPU kunnen vinden voor een normale prijs.

De nieuwe camera mogelijkheden met de xbox controller zijn nog wel handig maar toch beter met muis/keyboard.
 
Gisteren na lang wachten de Xbox Series X versie gedownload en ik ben aangenaam verrast door de controls op de gamepad.
Het is wat wennen natuurlijk, maar na de rudder sensitivity wat aan te passen gaat het heel smooth.
Visueel is het indrukwekkend, enkel zijn de satelliet data voor België wel wat aan de oude kant precies (minstens 5-6 jaar) :)

Qua performance wel enkele kleine framedrops gehad, maar er waren blijkbaar al heel wat problemen met de servers gisteren, dus mogelijk was het daardoor.
 
Kan je dit op demo spelen? ik weet niet wat dit zou geven en hoe duur deze game is, en wat de instapdrempel is hiervan

Ik zou gewoon is een testvlucht willen doen ofzo

Hier de specs van mijn nieuwe lenovo laptop

Processor - Intel Core i7-10750H-processor (2,60 GHz, tot 5,0 GHz met Turbo Boost, 6 kernen, 12 MB cache)
Operating System - Windows 10 Home 64
Operating System Language - Windows 10 Home 64 Benelux (EN/FR/DE/NL)
Microsoft Productivity Software - Proefversie van Microsoft Office
Memory - 16 GB (8+8) DDR4, 2933 MHz SoDIMM
First Hard Drive - Dummy vaste-schijfstation
Second Hard Drive - 1 TB SSD-station, M.2 2280, PCIe-NVMe, TLC
Type beeldscherm - 15,6-inch FHD (1920 x 1080), IPS, ontspiegeld, 500 nits, 240 Hz, smalle rand, 100% sRGB, geen touchscreen, HDR
Graphic Card - NVIDIA GTX1660Ti 6 GB GDDR6 192
Color - Fantoom-zwart
Toetsenbord - Toetsenbord met RGB-achtergrondverlichting met 4 zones, zwart, Belgisch
Camera - 720p HD 4 mm camera met arraymicrofoon
Microphone - Microfoonarray
Surface Treatment - Afwerking
Chipset - HM470
Palmrest - PC/ABS
Batterij - Interne li-polymeerbatterij met 4 cellen, 60 Wh
Power Cord - Platte netvoedingsadapter van 230 W (3 pinnen) - EU
Wireless - Wi-Fi 6 2x2 AX, Bluetooth versie 5.0 of hoger

Zal wel ok zijn om dit te draaien vermoed ik, en heb je hardware nodig ook?
 
Met gamepass kan je het spel wel spelen.

De instapdrempel is heel laag. Er zijn veel assists mogelijk indien je gewoon wat rond wil vliegen zonder veel moeite om bv. de landschappen te verkennen.

Met je specs zal je het zeker wel kunnen draaien. Hardware is op zich niet nodig maar met muis/toetsenbord is het wel moeilijk, dus als je een controller kan aansluiten is dat wel een stuk leuker spelen.
 
Ik heb hem gisteren op de series S gespeeld. Erg vermakelijk en rustgevend spel :)
 

Deze video gisteren bekeken en vond het wel goed om te leren landen. Onlangs mijn piloting assist op hard gezet dus wat meer informatie om te leren was nodig. :D Maar hij legt goed uit om je Trim en flaps te gebruiken :thumb:
 
Totaal niet me ding.. 2 uurkes gespeeld en meer neergestort dan wat anders.veel te veel knoppen om te onthouden...
 
Holy crap ik weet niet wat ze juist gedaan hebben maar spel draait plots als een zonnetje.

Los 65 FPS boven Parijs met een Ryzen 5600 en Radeon 5600XT lijkt met dat top!
 
Heb ontdekt dat stabiliteitsproblemen dus door msi afterburner en mijn gfx oc komen, voorlopig met afterburner uitgeschakeld blijft het draaien. Performance is wel stuk beter nu, ook in VR een groot verschil. Kan rap rondkijken nu zonder dat ik zwarte vlakken zie aan de zijkanten.
 
Gisteren na lang wachten de Xbox Series X versie gedownload en ik ben aangenaam verrast door de controls op de gamepad.
Het is wat wennen natuurlijk, maar na de rudder sensitivity wat aan te passen gaat het heel smooth.
Visueel is het indrukwekkend, enkel zijn de satelliet data voor België wel wat aan de oude kant precies (minstens 5-6 jaar) :)

Qua performance wel enkele kleine framedrops gehad, maar er waren blijkbaar al heel wat problemen met de servers gisteren, dus mogelijk was het daardoor.
Mijn huis is nog geen 5 jaar oud en zit er in elk geval in…
 
Gene stress boys van zodra je volledig manueel gaat vliegen, heb je geen tijd meer om je druk te maken hoe de omgeving er uit ziet :laugh:
 
Ik ben vooral aan het wachten op helis, toerke doen in de buurt met nen r44
 
Gene stress boys van zodra je volledig manueel gaat vliegen, heb je geen tijd meer om je druk te maken hoe de omgeving er uit ziet :laugh:
Vlieg thans zonder assists…
Heb net nog even gevlogen en vandaag stond de kerk in het dorp er ineens. Van de week was die afwezig…
 
Terug
Bovenaan