Nieuwe hoogtes in Microsoft Flight Simulator 40th Anniversary Edition

Ik heb nog Flight Simulator gespeeld. Een dikke 24 jaar geleden. Om de vliegtuigen te laten crashen. Echt heel veel weet ik er niet meer van, behalve dat het crashen een behoorlijk non-event was en dat het spel een stuk meer behendigheid vereiste dan ik zou gedacht hebben.

Microsoft Flight Simulator viert met deze nieuwe editie zijn veertigste verjaardag en is daarmee de langstlopende franchise van Microsoft-spellen. Leuk is dat deze uitgave helemaal gratis is voor wie Flight Simulator al heeft of via Xbox Game Pass speelt. De MSFS heeft heel wat leuks in petto in deze uitgave, een terugkeren van enkele van de meest geliefde vliegtuigen uit haar lange geschiedenis alsook helicopters en historische vliegtuigen zoals de Wright Flyer van de Wright broers of de Spirit of St Louis (een exclusiefje in samenwerking met het Smithsonian Museum). Je kan ook met een levensechte Airbus A310 op weg of, als het wat hoger boven de wolken mag zijn, met een Halo Infinite Pelican die je mee de ruimte in neemt. Voetjes van de grond in november van dit jaar!

 
Terug
Bovenaan